Otevřené vouchery: Je nutná rezervace předem na tel.č. +421 907 297 336 nebo emailem na podhajska289@gmail.com.
Při rezervací nahlaste kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády SK. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu penzionu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, prosím o informaci, zda je možná rezervace pro 2 osoby na
týdenní pobyt
Penzión Podhájska
Dobrý deň, závisí od konkrétneho termínu, od 5.mesiaca máme aj
týždňové pobyty.
Alena Maxianová
Dobrý den,je dostupný pro 2 osoby pokoj s balkonem nebo terasou nebo
pokoj v přízemí s terasou? Je na balkoně nebo terase posezení? Je přímo
v pokojích posezení? Děkuji za odpovědi.
S pozdravem
Penzión Podhájska
Dobrý deň, ďakujem, je potrebné si rezervovať izbu s balkónom, na
balkóne a aj v izbe je posedenie. Tešíme sa na Vás.
Ilona Adámková
Dobrý den, prosím o informaci pobytu s polopenzí – mám tomu
rozumět, že večeře je pouze 10% sleva v restauraci? Děkuji. Adámková
Penzión Podhájska
Dobrý večer, v prípade variantu s polpenziou, raňajky a večere máte
zahrnuté v cene voucheru, v prípade že by ste chceli ísť napríklad na
obed je v tej istej reštaurácii zľava 10%, prajem pekný večer,
s pozdravom Katka
Lucie Vinklárková
Dobrý den, měly by jsme zájem o voucher, akorát jsme 2 dospělí a
2 děti (ve věku 5 a 2 roky) a voucher lze uplatnit max pro 3 lidi. Šlo by
to nějak zařídit a ubytovat se u Vás i se dvěma dětmi? Děkuji za
odpověď. S pozdravem Vinklárková
Penzión Podhájska
Dobrý deň ďakujem, áno je to možné, 1 dieťa je zdarma a 1 dieťa do
5 rokov sa dopláca na mieste 5 eur/noc s raňajkami.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, prosím o informaci, zda je možná rezervace pro 2 osoby na týdenní pobyt
Dobrý deň, závisí od konkrétneho termínu, od 5.mesiaca máme aj týždňové pobyty.