Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Prochoďte či prolyžujte Jeseníky: hotel s domácí atmosférou, bohaté snídaně a 3chodové večeře
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Domluvte si pobyt na emailu info@hotelmineral.cz nebo tel. 608 618 041.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, je v rámci Rodinného pobytu nějaká možnost „většího“ rodinného pokoje pro 2 dospělé a 1 dítě, prosím? Děkuji.
Dobrý den, Heleno,
v rámci varianty rodinného pobytu samozřejmě možnost ubytování Vámi
zmíněného počtu osob je, nicméně ohledně té „velikosti“ Vám
doporučuji kontaktovat přímo provozovatele, se kterým se budete moci
i rovnou eventuálně domluvit na podrobnostech. :-) Kontaktovat jej můžete
buď přes email info@hotelmineral.cz či
+420 608 618 041.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den, když budeme dvě osoby, můžeme si rezervovat pokoj číslo 103– 2× dvoulůžko či nikoli? děkuji
Dobrý den, Lindo,
máte-li zájem o individuální nabídku, doporučuji Vám kontaktovat přímo
hotel, se kterým se již rovnou budete moci eventuálně domluvit na
podrobnostech. :-) Zde přikládám kontakt: info@hotelmineral.cz ,
+420 608 618 041.
Přeji krásný den,
květoslava
Dobrý den, když budeme dvě osoby, můžeme si rezervovat pokoj číslo
103– 2× dvoulůžko či nikoli? děkuji
Slevomat.cz
před hodinou
Dobrý den, Lindo,
máte-li zájem o individuální nabídku, doporučuji Vám kontaktovat přímo
hotel, se kterým se již rovnou budete moci eventuálně domluvit na
podrobnostech. :-) Zde přikládám kontakt: info@hotelmineral.cz ,
+420 608 618 041.
Přeji krásný den, květoslava
REAGUJI: BOHUŽEL HOTEL MI NEODPOVÍDÁ- DĚKUJI
DOBRÝ DEN,
píši ohledně polopenze: je nějaký výběr např. z 5 možností
u snídaně a večeře? Někdo je třeba vegetarián apod. tak proto se ptám.
Děkuji
Servírovaná snídaně
3chodové večeře – polévka, hlavní chod, dezert
Dobrý den, Lindo,
na výběr máte vždycky ze dvou jídel, a to jak u snídaní, tak
i u večere. :-)
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den,chtěla jsem se zeptat proč jde u pobytu 2–4osoby dítě do 14,9let zdarma a u 5 osob již ne,jsme 2 dospělý a 3 děti ve věku 7,10 a 14 let.Předem děkuji za odpověď
Dobrý den, Jano, informaci jsme řádně prověřili a zvýhodnění jednoho dítěte je bohužel pouze u varianty Rodinný pobyt pro 2–4 osoby. Děkujeme za pochopení. Pěkný den :)
Dobrý den, je možné dostat bezlepkovou stravu? Bez obilovin. Děkuji. Magulová
Dobrý den,bezlepková strava u nás není problém přejeme pěkný den
dobrý den chtěla bych se zeptat zda mate volny termin na ubytovaní na tento víkend moc díky
Dobrý den, Innko :)
Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako dostupný. Poradím Vám, že
dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky v online
rezervačním kalendáři :) Pěkný den
Dobry den, chtela bych koupit rodinny pobyt pro 2 dospele a 1 dite. Bylo by mozne eventualne dokoupit pobyt pro jeste jednoho dospeleho potom na miste (s nami na pokoji)? Momentalne nevim zda s nami pojede. Dekuji za odpoved
Dobrý den, Hano, při zakoupení otevřeného voucheru, je dokoupení pobytu pro jednoho dospělého možné. V tomto případě je potřeba, aby jste při rezervaci uvedli, kolik Vás bude a domluvili se s hotelem na doplatku za čtvrtou osobu. Bohužel nelze rezervovat místo pro 3 osoby a pak přijet ve více lidech. Krásný den :) Pavla
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli máte nějaký prostor pro umístění horských kol. Velice děkuji za odpověď.
Dobrý den, Aneto :) v hotelu je k dispozici kolárna, kde si můžete svá kola uschovat. Pěkný den :)
Prosím o informaci, zda je u vás v provozu bazén nebo nějaké welnes,
chtěli bychom přijet na tři dny s vnučkou 2+půl roku.
Děkuji. Jana
Dobrý den, Jani, hotely jsou z nařízení vlády k rekreačním účelům bohužel uzavřeny bez výjimek po celé ČR. Snad se situace brzy zlepší a vy budete moci vyrazit později. :) Hezký den Pavla
Takže myslíte že aby si děti užily Hodně sněhu tak je lepší únor? Nemyslím tím lyžování.
Dobrý den, Miroslavo :)
s jistotou nelze říci nic, jak jsem avizoval v předchozí odpovědi. Vše
je závislé na počasí, které v posledních letech v zimě nebývá
příliš stále. Jistě si ale případně Váš pobyt užijete za každého
počasí.
Pěkný den :)
Dobrý den, můžete me poradit jestli je lepší pobyt v prosinci a nebo koncem února? Myslím kvůli sněhu. Abychom si ho užili.
Dobrý den, Miroslavo :)
samozřejmě toto je velmi těžké předvídat. Lze ale říci, že v únoru
bývá většinou sněhu, alespoň na sjezdovkách více.
Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, delší dobu se snažím o komunikaci s hotelem kvůli rezervaci, ale bohužel zatím bezúspěšně. Už mám zakoupený voucher, ráda bych měla svůj termín jistý. Děkuji vám
Dobrý den, Gaby, mrzí nás, že se Vám nedaří hotel kontaktovat. Vzhledem k současné situaci může být komunikace a rezervace termínu složitější. Obraťte se prosím na naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám pomůžeme Vaši záležitost vyřešit. Pěkný den :)