Sety s 24–72 ks sushi i s miso polévkami, wakame saláty nebo minizávitky
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, podávaná sojová omáčka je lepková nebo bez lepku?
Dobrý den,
sojová omáčka je bez lepku.
S pozdravem
Kyoto
Dobrý den,
odpovědí na nespokojenost zákazníka je – vyberte si jinou nabídku na
Slevomatu? To asi není úplně v pořádku…
Dobrý den, Jano, velmi se omlouvám za předchozí odpověď, názor našich zákazníků nás samozřejmě zajímá a jsme tu pro Vás. Vaši otázku jsme ověřili přímo u obchodníka a skutečně je nutné i v této situaci poplatek za krabičku uhradit. V případě dotazů ohledně cenové politiky restaurace k ceně krabičky je však potřeba obrátit se přímo na podnik. Děkujeme Vám za pochopení a přejeme pěkný den
Dobrý den,
proč restaurace účtuje nesmyslný poplatek za obaly (navíc ještě
neúměrně vysoký – plastová krabička na jedno použití je z Číny za
pár halířů), když se rozumí samo sebou, že je možný pouze výdej přes
okénko a nikdo z restaurací tento poplatek běžně neúčtuje (když není
možná jiná forma konzumace, je to prominuté) ?
Dobrý den, Jano, jedná se o cenovou politiku podniku a i nyní je potřeba krabičku uhradit. Nikoho samozřejmě nenutíme nabídku využít. Třeba Vás více zaujme jiná z našich mnoha nabídek. Pěkný den :)
Dobrý den,
kolik bude příplatek za krabičky u setu 72ks?
Díky Martin
Tak, už jsem se podíval pořádně, a je to 50,– O:)
Dobrý den, prosím o informaci, jakým způsobem restaurace nyní v listopadu funguje. Tedy pokud si tento voucher zakoupím, zda je možné vydat mi jídlo přes okénko sebou a za jakých podmínek, konkrétně potřebuji jídlo sebou v sobotu 14.11. (objednat na místě? zavolat objednávku předem?). Volala jsem tam, ale paní co to zvedla neuměla absolutně česky, bohužel, ani slovo „Slevomat“ mi nerozumněla.
Dobrý den, Terezo :) restaurace má výdejní okénko. Pokud tedy budete mít zájem o objednávku zavolejte alespoň 1,5 hod. předem na tel. 775 558 666 nebo 271 746 651 – zároveň uveďte kód voucheru. Věřím, že tentokrát se s obsluhou domluvíte. Pěkný den
Dobrý den,chtěli jsme si také jídlo objednat na zítra, ale pokud restaurace není schopna se vyjádřit, jejich smůla, jídlo si koupíme jinde. Odpověď, že neví, je pro nás úsměvná, každá firma ví přece, jestli bude ve svátek otevřená nebo ne, nebo se budou rozhodovat ve 23:59 ? O to další důvod si koupit sushi někde úplně jinde, ne přes slevomat.
Dobrý den, samozřejmě Vás chápeme, bohužel se nám ale informaci nepovedlo více prověřit a Vaše rozhodnutí respektujeme. Děkujeme za pochopení a přejeme moc hezký den :)
Dobrý den, máte otevřeno 28.10.2020, je možné v tento den vyzvednout jídlo? Děkuji.
Dobrý den,
s dotazem jsem kontaktoval přímo provozovatele a bylo mi odpovězeno, že
neví. Pokud máte o jídlo s sebou zájem, máte zkusit zavolat během
zítřejšího dne.
Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
kdy bude tato nabídka končit?
Dobrý den, jak je uvedeno pod názvem nabídky, vedle počtu prodaných kusů, aktuální akce má k dnešnímu dni 3 dny do svého konce :) Pěkný den