Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu recepce@muzeumlega.cz nebo na telefonu 778 717 148 nebo 778 171 147 nebo 608 779 966. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně. Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 3 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 3 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, je možné u vás dokoupit večeře? Moc děkuji za
odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Veroniko, večeře v hotelu bohužel dokoupit nelze, avšak
restaurace doručují jídlo i do hotelu nebo Vám hotel ve vybrané restauraci
zajistí rezervaci. Pěkný den :)
Markéta Vilikusová
Dobry den, mame termin na 21.-22.2. Zrejme nemuzeme prijit kvuli covid
opatrenim..? Jak je mozne termin tedy zmenit? Dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Markéto, v tuto chvíli jsou vzhledem k aktuálním
opatřením zrušeny termíny do 14.2.2021. Jakmile budou zveřejněny
jakékoli další změny, budeme na ně reagovat. Pokud máte zájem o změnu
termínu, obraťte se prosím na naši zákaznickou péči přes kontaktní
formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se
vším pomůžeme. Pěkný den :)
Jířa
Dobrý den, šlo by na voucher využít příspěvek FKSP?
Děkuji Jířa
Slevomat.cz
Dobrý den, pokud máte možnost čerpat příspěvek od zaměstnavatele,
nejprve si vyberte nabídku a objednejte si voucher bez termínu a jako způsob
platby zvolte bankovní převod. Od nás vám na e-mail přijdou platební
údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel vám vytvoří
proforma fakturu a váš zaměstnavatel ji uhradí. Bohužel ne všechny hotely
proforma fakturu vystaví, proto doporučuji nejprve kontaktovat daný hotel.
Krásný den Pavla
Zbyněk Vlček
Dobry den, chystate nabídku i na jaro ? měl bych velky zajem
o duben-kveten diky vlcek
Hotel Muzeum Lega
Dobrý den,
prosím zavolejte, rád Vám vše povím po telefonu.
Muzeum lega
775 44 66 77
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
lze zakoupit pobyt když mám sodexo flexi passy fyzicky v ruce? Tzn., že nelze převést elektronicky.
Děkuji Jana
Dobrý den, Jano :)
ano, není to problém. Pokud máte flexi passy fyzicky, stačí je poslat k nám poštou a mi je poté připíšeme na váš slevomatí účet jako kredity. Za ty pak můžete daný pobyt zakoupit. Více informací o zaslání je zde: https://www.slevomat.cz/magazin/1252-nevite-co-si-pocit-s-poukazkami-edenred-sodexo-up-nebo-lidl-poslete-je-k-nam
Pěkný den :)