Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřené vouchery: Pobyt rezervujte co nejdříve po koupi voucheru na e‑mailu reservation@hotel-golf.cz nebo na tel. 222 993 101. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, máte tam nějaké neshody v dětech zdarma. Jednou se píše,
že jsou zdarma, ale pak tam je bez nároku na lůžko a stravu, tak co že je
tedy u nich zdarma? Nicméně při rezervaci a doplnění věku dětí se tam
napíše např. 11leté dítě zdarma s nárokem na stravu a lůžko, tak to
asi bude v pořádku, pevně v to doufám :) To by totiž jinak ten tučný
titulek až dvě děti do 12let zdarma postrádal smysl. S pozdravem Dana
Vorlíčková
Slevomat.cz
Dobrý den,
po rozkliknutí varianty této nabídky vidím po rozkliknutí modrého nápisu
„děti“ napsáno „2 děti do 11,9 let: zdarma s nárokem na stravu a
lůžko“. Vše by tedy mělo být v pořádku a děti zdarma opravdu jsou. :)
:)
Přeji krásný den,
Květoslava
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, máte tam nějaké neshody v dětech zdarma. Jednou se píše, že jsou zdarma, ale pak tam je bez nároku na lůžko a stravu, tak co že je tedy u nich zdarma? Nicméně při rezervaci a doplnění věku dětí se tam napíše např. 11leté dítě zdarma s nárokem na stravu a lůžko, tak to asi bude v pořádku, pevně v to doufám :) To by totiž jinak ten tučný titulek až dvě děti do 12let zdarma postrádal smysl. S pozdravem Dana Vorlíčková
Dobrý den,
po rozkliknutí varianty této nabídky vidím po rozkliknutí modrého nápisu „děti“ napsáno „2 děti do 11,9 let: zdarma s nárokem na stravu a lůžko“. Vše by tedy mělo být v pořádku a děti zdarma opravdu jsou. :) :)
Přeji krásný den,
Květoslava