Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky (pokud nemají pobyt zdarma).
Pokud si tedy děti přidáte do rezervace během objednávky, je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 10 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 10 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobry den,v terminu 2.10 – 4.10. dvoulůžkový pokoj volny neni?? V pa 2 ubytovani klidne po 17hod. Dekuji za odpověď
Dobrý den,
ano, v tomto termínu máme volný dvoulůžkový pokoj. Přejet si udělat rezervaci?
S pozdravem,
Skibikepec