Dobrý den, chci se zeptat, jak to bude s uplatněním tohoto voucheru. Mám
2 vouchery – oba platí do vánoc. Vydávají jídlo okénkem? Nebo se
platnost voucherů prodlouží? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Václave, v případě, že kvůli dalším opatřením nebudete
moci váš voucher využít, stačí se na nás obrátit a vše vyřešíme.
Nemusíte se bát, že by voucher propadl bez možnosti využití či
řešení. Pro informaci o otevřeném výdejním okénku
prosím kontaktujte restauraci na tel. +420 607 934 444 nebo e-mailu restaurant@fitfoodie.cz.
Hezký den
Petra Přikrylová
Dobrý den, budete nabízet i vouchery s platností na příští rok?
Ráda bych voucher zakoupila na Vánoce.
Slevomat.cz
Dobrý den, prozatím takovou informaci nemáme. Můžete si ale nastavit
upozornění na nové nabídky obchodníka, a tak Vám případná další akce
neunikne. Pěkný den
Kateřina
Dobrý den,
kolik lze použít voucherů při návštěvě v páru či větším počtu
s rodinou – lze při jedné hromadné platbě vouchery slučovat – nebo
je to – co osoba to jeden voucher a lze uplatnit i na platbu dohromady?
Děkuji.
Miomi Foodie
Dobrý den! Voucherů můžete použit pro celou rodinu či skupiny, bez
omezení.
Děkuji s pozdravem.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chci se zeptat, jak to bude s uplatněním tohoto voucheru. Mám 2 vouchery – oba platí do vánoc. Vydávají jídlo okénkem? Nebo se platnost voucherů prodlouží? Děkuji
Dobrý den, Václave, v případě, že kvůli dalším opatřením nebudete moci váš voucher využít, stačí se na nás obrátit a vše vyřešíme. Nemusíte se bát, že by voucher propadl bez možnosti využití či řešení. Pro informaci o otevřeném výdejním okénku prosím kontaktujte restauraci na tel. +420 607 934 444 nebo e-mailu restaurant@fitfoodie.cz. Hezký den