Dítě do 2,9 let zdarma bez nároku na lůžko a stravu
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda lze počítat s privátním wellness přímo na
pokoji a současně s použitím virtuální reality? Pokud je v jednom čase
možná jenom jedna varianta, kdy si mohu nejpozději určit o který apartmán
půjde? (pokud mám zakoupený voucher na termín)
A ještě poslední dotaz: Když bude na základě vládních nařízení
omezen provoz wellness služeb, znamená to, že ani toto soukromé wellness
nám nebude spuštěno?
Předem děkuji za odpovědi a přeji hezký den.
S pozdravem V. Palacková
Slevomat.cz
Dobrý den, Veroniko, hotely jsou z nařízení vlády k rekreačním
účelům bohužel uzavřeny bez výjimek po celé ČR. Snad se situace brzy
zlepší a vy budete moci vyrazit později. :) Hezký den Pavla
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možná v apartmánu s wellness přistýlka – dítě 13 let?
Děkuji.
Dobrý den,
bohužel je je tento pobyt určen jen pro dvě osoby, jež mají nárok na lůžko. Přistýlka tudíž není možná.
Přeji krásný den,
Květoslava