Dobrý den,
objednala jsem si balíček energy a obdržela dárkovou krabici deluxe. Jak
mohu tuto situaci vyřešit?
Moc děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Michaelo :)
v této situaci je třeba vždy kontaktovat daný eshop (info@sensecoco.com,
+420 734 395 400) a domluvit se s nimi na řešení této nemilé situace.
Jistě ji s Vámi rychle vyřeší.
Pěkný den :)
Daniela
Dobrý den,
Chtěla bych se zeptat, jak je možné reklamnovat zásilku?
Nyní jsem dostala balík s objednaných produkty, ale bohužel v balíku
chybí některé produkty, které jsem si zakoupila.
Předem děkuji za odpověď,
DH
Slevomat.cz
Dobrý den, Danielo, je mi líto, že byla zásilka nekompletní.
V případě reklamace se prosím obraťte přímo na prodejce na e-mail info@sensecoco.com nebo na
tel. +420 734 395 400. Pěkný den Pavla
Sense Coco
Dobrý den, Danielo, moc se Vám omlouváme – promiňte prosím:-) Ihned
Vám posíláme chybějící zboží, nemusíte tedy dělat už nic. Děkujeme
za pochopení:-)
Michal
Dobrý den, muzu si zakoupit vice druhu na jedno postovne? Dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Michale :)
neměl by to být žádný problém. Jen je dobré takovou objednávku dělat na
počítači v klasickém webovém zobrazení. V mobilní aplikaci tato funkce
zlobí :)
Pěkný den :)
dali
Vzpominam si, ze jsem od vas kdysi nakupoval a vyzvedaval osobne v Praze. To
uz nejde? Protoze vyuzit vasi slevu 6–10Kc na produkt a zaplatit 60Kc za
dopravu fakt nestoji zato, to si to muzu radsi koupit v Globusu, pokud o to
budu stat.
Slevomat.cz
Dobrý den, Dali, je mi líto, ale skutečně u této nabídky není
možnost osobního odběru :) Pěkný den
Tereza Roubíčková
Dobrý den, bylo by možné doplnit tabulku olvyzuvovych hodnot se
zaměřením na sacharidy a z toho cukry u kokosové mouky a xxl kokosové
mouky? Dekuji
Sense Coco
Dobrý den, Terezo,
u všech produktů včetně mouky ( v tubusu i XXL balení) samozřejmě
uvádíme na etiketách vše, co máme, včetně požadovaných sacharidů a
cukrů. Výživové hodnoty najdete také i na našich webových stránkách
v kategorii produktů https://sensecoco.com/cz/raw-kokosova-mouka.
Děkujeme za Váš zájem, je dobře, že si hlídáte kvalitu. Mějte se
hezky, S.C.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
objednala jsem si balíček energy a obdržela dárkovou krabici deluxe. Jak mohu tuto situaci vyřešit?
Moc děkuji.
Dobrý den, Michaelo :)
v této situaci je třeba vždy kontaktovat daný eshop (info@sensecoco.com, +420 734 395 400) a domluvit se s nimi na řešení této nemilé situace. Jistě ji s Vámi rychle vyřeší.
Pěkný den :)