Až 64 ks sushi s rybami i zeleninou, taštičky plněné masem a zeleninou i wakame polévky
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Takze nezvedaji ani Vam kdyz nereagujete na dotaz predtim…pak nerozumim proc tuto restauraci stale nabizite, kdyz vite ze momentalne nefunguje…smutne od vas
Dobrý den, Milane :)
jak jsme již uvedli, všechny informace nyní zjišťujeme. Situace v dnešní
době je pro restaurace bohužel velmi složitá. Poprosím o trpělivost.
Jakmile budeme vědět více, odpovíme zde. Děkuji za pochopení.
Pěkný den :)
A fungujete vubec vy na slevomatu jeste???
Dobrý den, Milane :) my samozřejmě stále fungujeme. Odpověď na Váš
předchozí dotaz nyní zjišťujeme. Jakmile budeme tuto informaci znát, ihned
ji sem napíšeme. Děkujeme za trpělivost.
Pěkný den :)
Dobry den, restaurace uz nekolik dni nezveda telefon…nevite zda funguji?
dekuji
Milan
Dobrý den, Milane :)
již máme informace, že restaurace bohužel nyní opravdu nefunguje ani skrze
výdejové okénko. U koupených voucherů se budeme snažit o prodloužení
platnosti. Možnost jídla s sebou byla z nabídky odebrána. Děkujeme za
pochopení.
Pěkný den :)
Je možno čerpat voucher i teď v době Covidové – formou zabalení sushi setu sebou?
Dobrý den, Zdeňku :) máme informace, že restaurace bohužel nyní opravdu nefunguje ani skrze výdejové okénko. U koupených voucherů se budeme snažit o prodloužení platnosti. Možnost jídla s sebou byla z nabídky odebrána. Děkujeme za pochopení. Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, restaurace nezvedá několik dnů telefon, takže je evidentně zavřená. Ráda bych tedy požádala o vrácení platby za voucher na kartu. Děkuji.
Dobrý den, Michaelo, prosím s tímto problémem nám napište na naší zákaznickou podporu přes kontaktní formulář https://www.slevomat.cz/kontakt nebo na email podpora@slevomat.cz a společně Vaši záležitost vyřešíme. Pěkný den