Otevřené vouchery: Volné termíny si ověřte před zakoupením voucheru na e‑mailu apartman.stozec@email.cz nebo na tel. +420 733 671 784 – zároveň uveďte kód voucheru.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, Andreo, bohužel jsme z vašeho dotazu nepochopili, s čím
přesně vám můžeme pomoci, můžete nám svůj dotaz prosím specifikovat?
:) Děkujeme a přejeme moc hezký den!
Andrea Kolaříková
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda se dá platit fokus passem.
Slevomat.cz
Dobrý den, Andreo :)
ano, na tuto nabídku lze využít kredity nabité z Fokus passů. Více
informací o benefitech a jejich využití najdete zde – https://www.slevomat.cz/benefity
Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den přímo na tento apartmá?
Dobrý den, Andreo, bohužel jsme z vašeho dotazu nepochopili, s čím přesně vám můžeme pomoci, můžete nám svůj dotaz prosím specifikovat? :) Děkujeme a přejeme moc hezký den!