Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Sety s 24–72 ks sushi i s miso polévkami, wakame saláty nebo minizávitky

4,7 / 5 Kyoto – Sajado Wok & Sushi Praha - Vršovice  (mapa) 613 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Benefity
zakaznik

Dobry den,
je mozne vyuzit voucher i na pobocce ve Vysocanech ?

 Dekuji

Slevomat.cz

Dobrý den, voucher je možné využít pouze v restauraci ve Vršovicích. Pěkný den :)

Alan

Dobrý den, je potřeba ukazovat personálu QR kód, nestačí sdělit pouze číselný kód? Nemám smart phone a personál blbne, že chce načítat „obrázek“… Děkuji.

Alan

Dobrý den, může být prosím zodpovězen dotaz položený před 6 dny? Děkuji za vstřícný přístup.

Slevomat.cz

Dobrý den, Alane :) děkujeme za upozornění. Situaci nyní řešíme přímo s provozovatelem. Jakmile budeme mít více informací, ozveme se. Pěkný den :)

Alan

Dobrý den, předpokládáme, že by mělo být dostačující (jako u jiných) předložit kód voucheru, je to tak?

Slevomat.cz

Dobrý den, Alane, omlouváme se za zdržení s odpovědí na váš dotaz. Skutečně by mělo být již nyní vše v pořádku a voucher lze uplatnit pouze s kódem voucheru :) Děkujeme za trpělivost. Pěkný den

Vladka

Po objednání jídla na nás byl personál velmi arogantní a prý, že jim nejde voucher načíst. Jak vyřešit tuto trapnou situaci (nechci říkat možná záměrně sehranout) v pozdních večerních hodinách, kdy s jídlem počítáme? Jsme povinni ukazovat personálu v restauraci „obrazek“ ?

Vladka

Jak vyřešit pokud obsluha voucher odmítá a chce zaplatit jídlo, na které jsme si koupili voucher, na dřevo t.j. cash ?

Slevomat.cz

Dobrý den, mrzí nás, že nastala tato situace u využití vašeho voucheru. Určitě vám rádi s touto situací pomůžeme, obraťte se prosím na naše kolegy ze zákaznické péče přes formulář https://www.slevomat.cz/kontakt :) Voucher vytištěný mít nemusíte, postačí vám znát jeho kód či mít voucher například stažený v telefonu. Pěkný den

V.

Dobrý den, to chápeme, že máme kontaktovat zákaznickou péči, ale jak když je půl desáte večer a obsluha odmítá řešit?? Opravdu si nepředstavujeme využití voucher tak, že stvrdneme 40 minut v restauraci a obsluha na nas bude řvát „OBLAZEK !“ Obsluha neřeší uplatnění voucheru, ale nutí zákazníka, aby si jídlo znovu zaplatil !!

Slevomat.cz

Dobrý den, to samozřejmě chápu, že v takto večerních hodinách kontakt možný není, situaci vám však rádi pomůžeme dořešit nyní, abychom společně zjistili, kde vzniklo toto nedorozumění a našli společné řešení, jak vše napravit :) Pěkný den

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru