Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na booking@corvinhotelbudapest.hu nebo na tel. +36 121 865 66. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon.
Pomoc při rezervaci: rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jestli nebude možné využít voucher
kvůli situaci s covid 19 (nebudou umožněné cesty do Maďarska) před
vypršením platnosti voucheru, budou peníze vrácené zpět nebo prodloužena
platnost voucheru?
Slevomat.cz
Dobrý den, Iveto :)
pokud by taková situace nastala, budeme vše aktivně řešit. Nemusíte se
bát, že by voucher propadl bez možnosti využití či
řešení. Řešení jsou poté individuální po dohodě
se zákazníky.
Krásný den,
Martin Buchal
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jestli nebude možné využít voucher kvůli situaci s covid 19 (nebudou umožněné cesty do Maďarska) před vypršením platnosti voucheru, budou peníze vrácené zpět nebo prodloužena platnost voucheru?
Dobrý den, Iveto :)
pokud by taková situace nastala, budeme vše aktivně řešit. Nemusíte se bát, že by voucher propadl bez možnosti využití či řešení. Řešení jsou poté individuální po dohodě se zákazníky.
Krásný den,
Martin Buchal