Otevřené vouchery: Termín si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru výhradně na e‑mailu info@hotelmorris.cz – zároveň uveďte kód voucheru. Dostupnost vybraného termínu se doporučuje ověřit před zakoupením voucheru.
Případné dotazy či otázky ohledně dostupnosti termínu vám zodpoví na tel. +420 487 829 761 či +420 774 309 398.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Rezervovaný termín nelze stornovat. Změnit ho můžete pouze jednou, a to nejpozději 72 hod. předem, jinak voucher bez náhrady propadá. Je nutné se domluvit na náhradním termínu. Náhradní termín rezervujte v době platnosti voucheru, jinak voucher bez náhrady propadá a není možné jej refundovat.
Online termíny: Rezervovaný termín nelze stornovat. Změna rezervace je možná nejpozději 3 dny předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomatu na e-mailu podpora@slevomat.cz či tel. 222 745 354.
Jak je to s platností uhrazeneho pobytu?
Je napsáno že platí do června. Obávám se, to není reálné vzhledem
k situaci. Jedno deklarované prodloužení moc neřeší.
Děkuji za odpověď 🌹
Slevomat.cz
Dobrý den, Ludmilo, pokud by situace nedovolovala do konce platnosti voucher
využít, snažíme se s poskytovateli domluvit prodloužení platnosti
voucherů, aby bylo možné je využít v klidnějším období. Případně
individuálně s každým zákazníkem řešíme náhradní možnosti. Bude-li
i Váš voucher prodloužen zjistíte na svém profilu nebo po zadání kódu
voucheru zde https://www.slevomat.cz/kontrola-platnosti-voucheru.
Pokud byste měla k uplatnění voucheru jakékoli otázky, můžete
kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář
slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším
poradíme. Pěkný den :) Kačka
Lesya Prokopenko
Dobrý den. Chci se zeptat, jestli můžeme přijet o víkendu nebo voucher
platí jen pro všední dny. Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Lesyo, voucher je možné využít kdykoli dle dostupných
kapacit hotelu. Termín si můžete rezervovat před zakoupením voucheru
přímo v nabídce nebo pokud zakoupíte voucher bez termínu na e‑mailu info@hotelmorris.cz.
Pěkný den :)
Daniela Dusíková
Dobrý večer, ráda bych si u Vás rezervovala pobyt v termínu od
3.1 2021 do 6.1.2021 plus tu jednu noc navíc gratis. Má to ale malý
háček, potřebuji vystavit fakturu na svého zaměstnavatele, pokud to nebude
problém, tak se Budem těšit
Slevomat.cz
Dobrý den, Danielo, pokud máte možnost čerpat příspěvek od
zaměstnavatele, nejprve si vyberte nabídku a objednejte si voucher bez
termínu a jako způsob platby zvolte bankovní převod. Od nás vám na e-mail
přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel.
Hotel vám vytvoří proforma fakturu a váš zaměstnavatel ji uhradí.
Bohužel ne všechny hotely proforma fakturu vystaví, proto doporučuji nejprve
kontaktovat daný hotel. Krásný den :)
Jana Součková
Dobrý den, mám dotaz, koupím-li si voucher v termínu od 28.1 –30.1.
2021., zda bude dostupný bonus 1 noc, to je do 31.1. zdarma.
Hotel Morris **** - Česká Lípa
Dobrý den,
ohledně nabídky volných termínů prosím kontaktujte přímo recepci hotelu
na email adrese info@hotelmorris.cz
Ale všechny termíny v roce 2021 jsou zatím volné bez omezení.
Děkujeem
Irena Nestávalová
Dobrý den, mám dotaz, koupím-li si voucher v termínu od 18.10.do 20.10.,
zda bude dostupný bonus 1 noc, to je do 21.10. zdarma.
Hotel Morris **** - Česká Lípa
Dobrý den, ano, dne 21.10. Vám stále můžeme nabídnout dostatek
volných pokojů. S přáním pěkného dne, recepce Morris ****
Česká Lípa.
Petra
Dobrý den, ráda bych se zeptala chceme s kamarádkou vzít její 3 letou
dceru, kolik se bude celkem platit? 990, – Kč za celou dobu nebo za jeden
den? A chci se zeptat na možnost platby fakturou?
Hotel Morris **** - Česká Lípa
Dobrý den, dítě od 3 let je za doplatek 990,– Kč za celý pobyt
(v ceně strava a přistýlka). Tento doplatek je možné uhradit i fakturou.
Recepce Morris **** Česká Lípa
Monika Kovalčíková
Dobrý den,
chci se zeptat jestli máte pokoje i pro tři a případně kolik by stál
tento poukaz pro všechny. Děkuji
Hotel Morris **** - Česká Lípa
Dobrý den,
pokud máte zájem o pobyt pro 3 osoby – zakoupíte si 1× voucher na pobyt
pro 2 osoby. Při rezervaci poté uvedete, že budete 3.
Třetí osoba poté hradí 50% z ceny voucheru a v rámci doplatku má
ubytování s Vámi v pokoji, stravování a procedury. Doplatek se hradí na
recepci hotelu při Vašem příjezdu.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Jak je to s platností uhrazeneho pobytu?
Je napsáno že platí do června. Obávám se, to není reálné vzhledem k situaci. Jedno deklarované prodloužení moc neřeší.
Děkuji za odpověď 🌹
Dobrý den, Ludmilo, pokud by situace nedovolovala do konce platnosti voucher využít, snažíme se s poskytovateli domluvit prodloužení platnosti voucherů, aby bylo možné je využít v klidnějším období. Případně individuálně s každým zákazníkem řešíme náhradní možnosti. Bude-li i Váš voucher prodloužen zjistíte na svém profilu nebo po zadání kódu voucheru zde https://www.slevomat.cz/kontrola-platnosti-voucheru. Pokud byste měla k uplatnění voucheru jakékoli otázky, můžete kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším poradíme. Pěkný den :) Kačka