Veškerý personál ruskojazyčný, často nerozuměli češtině. Snídaně velmi skromná/Covid/, vrcholem naprosto tvrdé a nepoživatelné pečivo. Welcome drink, sleva do restaurace, jízdenky – nic z toho jsem nedostal.
Vyjádření Slevomat.cz
Před 3 roky
Vážený pane Berko, velice děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jste byl spokojen s kvalitou pokojů a postelí, ty jsou v našich hotelech obzvlášť oblíbené. V současné době realizujeme kompletní rekonstrukci pokojů a polovina z celkového počtu bude k dispozici ve zbrusu novém, moderním designu již od května tohoto roku. Věříme, že oceníte řadu praktických i designových prvků, které budou v pokojích k dispozici. Děkujeme rovněž za konstruktivní feedback ohledně našich služeb. Velice nás mrzí, že vše neproběhlo k Vaší plné spokojenosti a dle našich vysokých standardů. Bohužel neevidujeme, že byste v průběhu Vašeho pobytu kontaktoval někoho z personálu s jakoukoliv stížností, jinak bychom obratem reagovali a zjednali nápravu. Vždy se snažíme jakýkoliv problém vyřešit co nejrychleji, aby si host mohl plně vychutnat svůj pobyt. Pokud nám v budoucnu dáte šanci a uděláte si rezervaci v jednom z našich hotelů, tak Vás ujišťujeme, že se o Vás skvěle postaráme a na uvítanou Vám připravíme male překvapení. S pozdravem za tým CK ZANZO, Lucie.