Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Upravuji,termín od 22.10.do 26.10 by byl k dispozici?
Slevomat.cz
Dobrý den, Aleno :)
nejrychlejším způsobem, jak si ověřit dostupné termíny, je kontaktovat
přímo poskytovatele na e-mailu info@penzionrejstejn.cz
nebo na tel. +420 376 399 909. Pěkný den :)
Alena
Dobrý den,máte prosím volný termín pro dva dospělé a jorksirskeho
teriéra od 23.10. do 28.10?děkuji
Penzion Rejštejn
Dobry den, v tomto termínu máme volno.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Upravuji,termín od 22.10.do 26.10 by byl k dispozici?
Dobrý den, Aleno :)
nejrychlejším způsobem, jak si ověřit dostupné termíny, je kontaktovat přímo poskytovatele na e-mailu info@penzionrejstejn.cz nebo na tel. +420 376 399 909. Pěkný den :)