Rezervace: termín si zamluvte alespoň 21 dní předem pomocí online formuláře – po ověření platnosti voucherů si vyberete termín.
Skupina 5 a více osob může požádat o extra termín.
V případě komplikací s rezervací nebo dotazů napište na e‑mail sport@sportcourses.cz (ve zprávě uveďte kód voucheru, telefonní spojení a termín, který jste si vybrali z nabídky vypsaných termínů).
Místo srazu: ulice Labské nábřeží na parkovišti (dole u řeky pod mostem).
Ferrata bývá od 1. 11. do 28. 3. uzavřena (na mokré skále se nesmí lézt).
Zruší-li jednotlivec či skupina domluvený termín méně než 21 dní před zahájením, kurzovné bez nároku na náhradu propadá. Za zrušení se považuje i změna v čase zahájení téhož dne o více jak 60 min. Dostavíte-li se na místo srazu privátní akce později, instruktor má právo zkrátit délku akce o míru zpoždění. Na jednotlivé opozdilce se na místě srazu nečeká.
Na ferratu lze vstoupit jen pokud bude skála suchá, v opačném případě zákazník odebere pouze teoretickou výuku bez nároku na odebrání druhé části programu v náhradním termínu. Pořadatel není povinen dodat zákazníkovi druhou část programu za nevhodného počasí.
Za silného větru (od 13,9 m/s) se kurz nekoná. V případě pochybností o meteorologické situaci si prosím raději u instruktora telefonicky ověřte, zda se bude kurz konat. V případě náhlé bouřky se kurz přeruší a pokračovat budete hned, jakmile nečas přejde.
Pořadatel si vyhrazuje právo nedovolit účast na sportovní aktivitě osobám v nevhodné obuvi.
Pořadatel si vyhrazuje právo změnit čas zahájení, informovat o tom musí nejpozději 48 hodin předem.
O změnách pořadatel informuje formou emailu (do 48 hodin před konáním), SMS či telefonicky.
Pořadatel si vyhrazuje právo zrušit termín kurzu z důvodu nevhodného počasí, nemoci, obsazenosti zajištěné cesty nebo vyšší moci, přičemž zrušení termínu není důvodem pro navrácení kurzovného. Byl-li termín zrušen ze strany pořadatele, má zákazník právo službu čerpat v náhradním termínu. Pořadatel se pokusí navrhnout náhradní termín zákazníkovi co nejdříve.
Nehodí-li se zákazníkovi navržený termín, má právo jej odmítnout. Obě strany se zavazují k tomu, že vyvinou maximální možné úsilí za účelem stanovení oboustranně vyhovujícího termínu. Pro případ, že by se nepodařilo domluvit vyhovující termín v daném kalendářním roce, souhlasí zákazník s odebráním služby v roce budoucím.
Pořadatel má právo službu dodat v příštím kalendářním roce v případě, kdy je k tomu donucen klimatickými podmínkami, vyšší mocí, zdravotní či časovou indispozicí instruktorů. Náhradní termín by měl být v souladu s platností poukazu, není-li, musí zákazník požádat vystavovatele poukazu o jeho prodloužení. Pořadatel nevrací finanční plnění zákazníkovi, který nebyl ochotný se domluvit na oboustranně vhodném termínu, odmítl službu odebrat v náhradním termínu nebo budoucím roce.