Dobrý den, u jahod sušených mrazem uvádíte datum expirace
7. 11. 2020. To si u vás kupujeme prošlé zboží?!
Slevomat.cz
Dobrý den, Evo :) děkujeme Vám za upozornění. Zboží samozřejmě není
prošlé. Už jsme vše opravili a expirace je 05/2021 jako všech ostatních
variant. Pěkný den :)
Marie Šafaříková
Dobrý den, prosim o zprávu, kdy obdržím objednané a zaplacené zboží
z 21.10. a které mělo být doručeno 29.10. 2020. Konkrétně se jedná
o Ghí 1000 ml a Maliny sušené mrazem 200 g. Děkuji Šafaříková
Slevomat.cz
Dobrý den, Marie :) pokud Vám nebylo zboží doručeno ani po uplynutí
data předpokládaného dodání obraťte se prosím na naši zákaznickou
podporu na podpora@slevomat.cz, kde
společně Vaši záležitost vyřešíme nebo můžete ohledně Vaší zásilky
zkusit kontaktovat přímo prodejce na tel. +420 733 133 648 nebo emailu
info@organis.cz. Pěkný
den :)
David Palička
Dobrý den,
navazuji na minulý dotaz, stále mi nejde vložit do objednávky více
produktů, jakmile si vyberu první ovoce, poté se vrátím zpět a vyberu si
další, to první už tam není.
Děkuji za odpověď, Palička.
Slevomat.cz
Dobrý den, Davide :)
tato možnost ideálně funguje na klasickém počítačovém webu. Zde jsem
nyní i vše ověřoval a v pořádku. V mobilu to občas může zlobit.
Pěkný den :)
Veronika
Jak dám prosím do košíku víc produktů? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Veroniko, v kolonce „varianta“ vyberte první vámi vybrané
ovoce, pak klikněte na zelené tlačítko „Koupit za“, a poté si vyberte
další vybrané ovoce a opět klikněte na zelené tlačítko „Koupit za“.
Ovoce zaplatíte najednou a zaplatíte jen jednu dopravu. :) Hezký
den Pavla
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, u jahod sušených mrazem uvádíte datum expirace 7. 11. 2020. To si u vás kupujeme prošlé zboží?!
Dobrý den, Evo :) děkujeme Vám za upozornění. Zboží samozřejmě není prošlé. Už jsme vše opravili a expirace je 05/2021 jako všech ostatních variant. Pěkný den :)