Otevřené vouchery: Rezervujte co nejdříve po koupi voucheru na e‑mailu rezervace@penzionsnezna.cz či tel. 774 343 448.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
Cestujete s rodinou? Pokud vyrážíte s dětmi, informujte se vždy o dostupnosti pokoje před vytvořením rezervace (ne do všech pokojů je možné umístit přistýlku a poskytují dostatečný komfort pro celou rodinu).
Penzion není standardně vybaven uzamykatelnou místností pro úschovu kol. Pro uložení kol lze využít místnosti v penzionu, která je však průchozí pro všechny návštěvníky a místnost není uzamykatelná. Uložení kola tak hosté provádí na vlastní riziko.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, v kolik hodin se podávají snídaně a v kolik večeře?
Děkuji
Penzion Sněžná
Dobrý den, snídaně se podávají od 8 hodin většinou do 9h a večeře
v 18,30 h.
V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Hezký den, Michaela/ penzion Sněžná
Vendula Schwarzová
Dobrý den budou další termíny květen červen? Děkuji
Penzion Sněžná
Dobrý den, ano, máme v plánu ještě další akci v rámci slevomatu
s termíny na druhé čtvrtletí. :-)
Pěkný den, Michaela/Penzion Sněžná
Libor
Dobrý den,
je možno uplatnit v rámci platby FKSP?
Děkuji a přeji příjemný den
Libor
Slevomat.cz
Dobrý den, Libore :)
pokud máte možnost čerpat příspěvek od zaměstnavatele, nejprve si vyberte
nabídku a objednejte si voucher bez termínu a jako způsob platby zvolte
bankovní převod. Od nás vám na e-mail přijdou platební údaje, které
spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel vám vytvoří proforma fakturu
a váš zaměstnavatel ji uhradí. Bohužel ne všechny hotely proforma fakturu
vystaví, proto doporučuji nejprve kontaktovat daný hotel. Krásný den
Penzion Sněžná
Dobry den, Libore,
nas hotel Vam fakturu pro zamestnavatele vystavi:-)
Krasny den,
Kristyna/PenzionSnezna
Tereza
Dobrý den, může se k Vám se psem?
Penzion Sněžná
Dobry den, Terezo, ano, domaci mazlicci jsou u nas vitani take:-) Poplatek
je 150Kc/noc. Krasny den, Kristyna/Penzion Snezna
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, v kolik hodin se podávají snídaně a v kolik večeře?
Děkuji
Dobrý den, snídaně se podávají od 8 hodin většinou do 9h a večeře v 18,30 h.
V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Hezký den, Michaela/ penzion Sněžná