Dobry den, rada bych si objednala vice druhu orechu v 1 objednavce, sloucit
zbozi za 1 postovne se mi nedari (jiz jste doporucovali v jinem dotazu, neco
jako spolecny kosik u stejneho obchodu jsem ale neobjevila). U kazdeho druhu
orechu me to rovnou posila pres adresu k platbe, poslete mi prosim podrobnejsi
navod, jak toho lze dosahnout? Dekuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Alžběto :)
pokud jste se pokoušela nakoupit přes naší aplikaci, zkuste nákup provést
skrze webový prohlížeč. Poté postupujte následovně. Vložte jednu
variantu produktu do košíku tlačítkem Koupit, poté se vrátit třeba
tlačítkem zpět, zpátky do nabídky. Vyberete si další druh a opakujete
postup tolikrát, až máte v košíku vše potřebné. Nákup poté
dokončíte výběrem dopravy a platbou :)
Pěkný den,
Martin Buchal
L.
Dobrý den, zajímalo by mě, zda jsou všechny vaše produkty
v biokvalitě, když se jmenujete Organis. :-) Děkuji.
Organis
Dobrý den,
všechny naše produkty v nabídce BIO nejsou. Pokud je produkt BIO, má na
etiketě všechna potřebná označení.
Pěkný den
Eduard Vrzal
Dobrý den,
objednal jsem si para ořechy mám kešu. Objednal jsem si 1l olivového oleje
mám 1l kokosového oleje. Dvě věci objednané a dvě věci špatně. To si
děláte srandu snad.
Slevomat.cz
Dobrý den, Eduarde :)
mrzí nás, že nákup neproběhl v pořádku. Je vždy nejlepší se v tuto
chvíli obrátit přímo na daný eshop (info@organis.cz,
+420 733 133 648) a s nimi se domluvit na řešení této situace. Děkuji
za pochopení.
Pěkný den :)
Rostislav Valíček
Dobrý den. Je možné dát více produktů do jedné objednávky? Nechci
zbytečně platit 3 krát poštovné.
Slevomat.cz
Dobrý den, Rostislave :) ano do košíku si dáte vše co si chcete
objednat, automaticky se Vám vytvoří objednávka, ve které budou všechny
produkty z této nabídky společně, a poté již jen vyberete způsob dopravy
pro celou objednávku. Pěkný den :)
Lenka Štěňhová
Dobrý den,
kde bych našla u jednotlivých produktů země původu?
Děkuji za odpověď.S pozdravem L.Š
Cosmix s.r.o
Dobrý den Lenko,
země původu jsou následující: Mandle – Španělsko, Kešu – Vietnam,
Para – Bolívie. Příjemný den.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, rada bych si objednala vice druhu orechu v 1 objednavce, sloucit zbozi za 1 postovne se mi nedari (jiz jste doporucovali v jinem dotazu, neco jako spolecny kosik u stejneho obchodu jsem ale neobjevila). U kazdeho druhu orechu me to rovnou posila pres adresu k platbe, poslete mi prosim podrobnejsi navod, jak toho lze dosahnout? Dekuji.
Dobrý den, Alžběto :)
pokud jste se pokoušela nakoupit přes naší aplikaci, zkuste nákup provést skrze webový prohlížeč. Poté postupujte následovně. Vložte jednu variantu produktu do košíku tlačítkem Koupit, poté se vrátit třeba tlačítkem zpět, zpátky do nabídky. Vyberete si další druh a opakujete postup tolikrát, až máte v košíku vše potřebné. Nákup poté dokončíte výběrem dopravy a platbou :)
Pěkný den,
Martin Buchal