Otevřené vouchery: Pobyt si zamluvte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu sales@t62hotel.com nebo na tel. čísle +36302908035. Při rezervaci uveďte kód voucheru a telefonní kontakt.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Hotel rovněž kontaktujte před zakoupením voucheru v případě, že máte zájem o přistýlku.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem a kód voucheru na pomoc@slevomat.cz
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dítě do 1,9 let na lůžku s rodiči bez výhod: zdarma
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat jak se to s možností storna vzhledem k situaci.
Zvažuji variantu dubna následujícího roku, tak se chci zeptat pokud by se
situace do té doby ohledně covidu neuklidnila, nebo nějak změnila, jestli je
možnost vrácení poukazu či nějaké řešení.
Děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Dominiko, pokud by taková nepříjemná situace kolem coronaviru
nastala a ani v dubnu by voucher nešlo využít, budeme vše aktivně řešit.
Nemusíte se bát, že by voucher propadl bez možnosti využití či
řešení. Řešení jsou poté individuální po dohodě
se zákazníky. :) Krásný den Pavla
Kateřina Kilianova
Dobrý den, pokud si zakoupím pokoj standart poté budu chtít přistýlku ,
je to problém? A kolik by se prosím doplácelo za 14 letého syna?Je možné
dokoupit i večeři?Pokud by tato situace s covidem přetrvávala byl by
voucher prodloužen?
Slevomat.cz
Dobrý den, Kateřino :) přistýlka je možná přidat pouze do pokoje Large
room. Výše doplatku za dítě se vypočítá automaticky, stačí když si
vyberete variantu a poté zvolíte počet osob a dětí a jejich věk. Hotel
poskytuje pro hotelové hosty snídani, pokud budete chtít i večeři můžete
se s hotelem domluvit na nějakém individuálním řešení. Samozřejmě
pokud by aktuální situace přetrvávala i nadále, budeme se snažit vše
vyřešit tak, aby bylo možné voucher využít, jakmile to bude možné.
Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat jak se to s možností storna vzhledem k situaci. Zvažuji variantu dubna následujícího roku, tak se chci zeptat pokud by se situace do té doby ohledně covidu neuklidnila, nebo nějak změnila, jestli je možnost vrácení poukazu či nějaké řešení.
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Dominiko, pokud by taková nepříjemná situace kolem coronaviru nastala a ani v dubnu by voucher nešlo využít, budeme vše aktivně řešit. Nemusíte se bát, že by voucher propadl bez možnosti využití či řešení. Řešení jsou poté individuální po dohodě se zákazníky. :) Krásný den Pavla