Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na rezerwacja@saltic.pl nebo na tel. +48 94 713 66 01. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučujeme provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám kód voucheru, název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Pokud budete potřebovat přistýlku, informujte se o dostupnosti na recepci před zakoupením voucheru.
Pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem, kontaktujte recepci předem.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, jsou momentálně nějaká omezení ve wellnessu? V nabídce je
wellness neomezené, ale na stránkách hotelu se píše, že počet
návštěvníků wellness byl omezen. Jak se toto opatření odráží do
„neomezenosti“ nabízeného voucheru. Děkuji za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Zuzano, v tomhle případě bude nejlepší se obrátit na
hotel. Můžete ho kontaktovat na +48 94 713 66 01 nebo na e-mailu rezerwacja@saltic.pl
Hezký den Pavla
Lucie Julinová
Dobrý den, ráda bych se prosím zeptala, zda je možné zakoupit si pobyt
od 1. 9 do 9. 9? Děkuji za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím
Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde
stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před
Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba
najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, jsou momentálně nějaká omezení ve wellnessu? V nabídce je wellness neomezené, ale na stránkách hotelu se píše, že počet návštěvníků wellness byl omezen. Jak se toto opatření odráží do „neomezenosti“ nabízeného voucheru. Děkuji za odpověď
Dobrý den, Zuzano, v tomhle případě bude nejlepší se obrátit na hotel. Můžete ho kontaktovat na +48 94 713 66 01 nebo na e-mailu rezerwacja@saltic.pl Hezký den Pavla