Otevřené vouchery: Informace o volných termínech získáte na e‑mailu recepcia@skizabava.sk nebo na tel. na +421 432 388 682 (od 9:00 do 16:00). Poté proveďte rezervaci vybraného termínu a uveďte kód voucheru.
Na dotazy vám rád odpoví personál recepce na tel. +421 432 388 682 (od 9:00 do 16:00).
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci je třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
Upozornění: Voucher není možné zakoupit k podnikatelským účelům – hotel nevystavuje faktury pro podnikatelské subjekty.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády SK. Pro více informací se doporučuje sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Jedno dítě do 5,9 let na lůžku s rodiči a bez služeb: zdarma
Dítě nemá v ceně lůžko ani stravu, můžete je ale pro něj připlatit za 550 Kč/noc
Vstup do plaveckého bazénu je pro malé děti povolen pouze se speciální plovací plenou.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, v případě objednávky rodinneho pobytu je možné zadat při
objednání pouze jedno dítě (druhé ještě nevíme zda pojede, lze ho tedy
doplnit až dodatečně před odjezdem?). V ceně jsou stejně zahrnuty
2 děti.
Děkuji
Koliba u Kuba
Pokiaľ si zakúpite pobyt v apartmáne 2+2 , tak je to apartmán pre dve
dospelé osoby a dve deti.
z našej strany nie je žiadny problém ak sa pobytu zúčastní menej
osôb-budú mať väčšie pohodlie.
Klinovská
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda je možnost se ubytovat se psem?
Děkuji za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, paní Klinovská, jak uvádíme v nabídce v sekci Příplatky:
Domácí zvířata: 8 €/noc (pouze malá nebo střední plemena; nutné
domluvit předem s recepcí, platí se při příjezdu). Krásný den
Petr vasek
Dobrý den, mám dotaz k zapůjčení kol, jedná se o klasická kola nebo
elektrokola? Děkuji Vašek
Koliba u Kuba
Dobrý deň ,
Sú to štandardné horské bicykle, nie elektro.
U nás je kopcovitý horský terén, žiadna rovina, počítajte s tým.
Petr Horáček
Dobrý den.
Jak mám prosím postupovat, když si chci přes váš portál zakoupit woucher
na daný termín, ale fakturu potřebuji vystavit na adresu mého
zaměstnavatele, abych získal příspěvek z FKSP?
Předem děkuji za odpověď.
Petr Horáček
Koliba u Kuba
Dobrý deň, toto je otázka na Slevomat, nie na ubytovateľa.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, v případě objednávky rodinneho pobytu je možné zadat při objednání pouze jedno dítě (druhé ještě nevíme zda pojede, lze ho tedy doplnit až dodatečně před odjezdem?). V ceně jsou stejně zahrnuty 2 děti.
Děkuji
Pokiaľ si zakúpite pobyt v apartmáne 2+2 , tak je to apartmán pre dve dospelé osoby a dve deti.
z našej strany nie je žiadny problém ak sa pobytu zúčastní menej osôb-budú mať väčšie pohodlie.