Otevřené vouchery: Před zakoupením voucheru si ověřte dostupnost telefonicky ve vámi vybraném termínu. Po zakoupení voucheru si co nejdříve rezervujte termín na tel. +36 309 890 609 nebo e‑mailem na adrese: galeriapanzio2019@gmail.com (komunikace je možná ve slovenštině, angličtině, němčině nebo maďarštině)
Online termíny: Zakoupením voucheru na konkrétní termín provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat na recepci o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 4 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 4 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.