Podzimní pobyt na Lipně pro pár i rodinu: 1–7 nocí s polopenzí, bazén i sauna
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobry den,
jsou jednou z možností večeře vegetariánská? nebo by bylo to možne?
Děkuju moc
Dobrý den,
pokud nahlásíte dostatečně dopředu, vyhovíme vašim požadavkům.
Barbora Marková
Manager Recepce
Fontána Hotel, s.r.o. | Hrdoňov 12 | 382 26 Horní Planá | CZ
mobil: +420 704 866 530 | e-mail: hotel.fontana@umak.cz
web: www.hotel-fontana.cz | fb
Dobrý den, bylo by možné reservovat pokoj 2+dítě (4roky) na víkend 10–11.10? Děkuji
Dobrý den,
ano v tomto termínu máme volné pokoje, poprosím vás o zrealizování
rezervace,
přímo zde na portále Slevomat.cz
Barbora Marková
Manager Recepce
Fontána Hotel, s.r.o. | Hrdoňov 12 | 382 26 Horní Planá | CZ
mobil: +420 704 866 530 | e-mail: hotel.fontana@umak.cz
web: www.hotel-fontana.cz | fb
Dobrý den,
dá se voucher uplatnit v období 28.10.-31.10.2020?
Děkuji
Dobrý den,
ano v tomto termínu máme volná místa.
Barbora Marková
Manager Recepce
Fontána Hotel, s.r.o. | Hrdoňov 12 | 382 26 Horní Planá | CZ
mobil: +420 704 866 530 | e-mail: hotel.fontana@umak.cz
web: www.hotel-fontana.cz | fb
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda se do košíku přidat i přistýlka pro 3lete dítě? Děkuji za zprávu
Dobrý den,
vše, co se týče přistýlky, prosím do poznámky rezervace, doplácí se na
místě, děkujeme :)
Barbora Marková
Manager Recepce
Fontána Hotel, s.r.o. | Hrdoňov 12 | 382 26 Horní Planá | CZ
mobil: +420 704 866 530 | e-mail: hotel.fontana@umak.cz
web: www.hotel-fontana.cz | fb
Je možno pobyt pro jednu osobu na více dní 4 až 5 A za jakou cenu,v termínu konec října od 26 nebo 27.10. do pátku nebo soboty ukončení.Děkuji za odpověď.Kašova
Dobrý den, Marie, tato nabídka je koncipována pro 2 osoby. V případě zájmu o pobyt pro 1 osobu kontaktujte přímo poskytovatele služby, se kterým se můžete dohodnout na individuální nabídce. Poskytovatele můžete kontaktovat na tel. +420 737 234 514 nebo na e-mailu hotel.fontana@uamk.cz. Pěkný den :)
Dobrý den, je prosím volný termín 25.9. až 28.9. pro 2 osoby?
Dobrý den, Romano :)
Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné
kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na
vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí
volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který
Vám bude vyhovovat :)
Pěkný den
Dobrý den, je možno k tomuto pobytu přidat přistýlku ještě pro dospělou osobu??? Děkuji Čížková
Třetí a další osoba starší 18 let na přistýlce, s polopenzí a wellness: 700 Kč/noc
Dobrý den, dá se do hotelu dostat i bez auta?
Dobrý den,
bohužel ne. Nicméně je možné zařídit transfer z Černé v Pošumaví,
či Frymburk.
Dobrý den, je možno ubytovat jednu osobu v termínu
8.9–12.9 2020 s polopenzí..??
Díky
JR
Dobrý den, ano je to možné.
Dobrý den, když se zeptám jednoduše, dá se na hotelu platit Benefity?
Dobrý den, bohužel tuto možnost neposkytujeme.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je možné vzít sebou psa střední velikosti ( Československý vlčák). Děkuji
Dobrý den, ano pejsi jsou vítáni.
Dobrý den, koupil jsem voucher přes Benefity a chci se zeptat, jestli se dají zaplatit kartou Benefity taky jiné služby jako masáže které nejsou v ceně
Dobrý den,
masáže v tuto dobu neposkytujeme.
Dobrý den. Chci pobyt koupit jako dárek. Jak k objednávce přidám přistýlku a polopenzí pro dítě (4roky) Aby to bylo už kompletní?
Dobrý den, Petře :) u této nabídky se za dítě doplácí až na místě a nelze jej tak zahrnout rovnou do ceny voucheru. Doplatek poté činí 350 Kč/noc včetně wellness a polopenze. Pěkný den :)
Omylem jsem dala 2pobyty misto jednoho vyskocila mi suma za dva poukazy a nemohu to změnit prosim poraďte mi a zdělte mi jestli mohu zaplatit pobyt až zitra dekuji vam za brzkou odpověd
Dobrý den, Zuzano, pokud máte nabídku v košíku, zkuste v pravém horním rohu do něj nahlédnout a tam počet změnit nebo křížkem nabídku odstranit. A poté postup opakujte s jedním pobytem :) Pěkný den
Dobrý den, voucher budu platit na fakturu, je možno navýšit částku a předplatit si tak masáže?
Dobrý den, Markéto, částka, která bude vystavena na faktuře, musí sedět s částkou, která vám bude zaslána systémem a bude pouze za pobyt. Bohužel toto není tedy možné. Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mohu mít dotaz ohledně bazénu? Zajímalo by mě zda by šlo do bazénu jít před snídaní, je tohle u Vás možné? děkuji moc za odpověď.
Dobrý den,
bazén je přístupný od 8 do 20 hod. Snídaně probíhají od 8 do 10 hod.
Možnost navštívit před snídaněmi tedy je.
Barbora Marková
Manager Recepce
Fontána Hotel, s.r.o. | Hrdoňov 12 | 382 26 Horní Planá | CZ
mobil: +420 704 866 530 | e-mail: hotel.fontana@umak.cz
web: www.hotel-fontana.cz | fb