Otevřené vouchery: Po zakoupení kuponu je třeba co nejdříve prověřit dostupnost termínu a udělat rezervaci na tel. č .: +421 245 925 897 nebo e‑mailem na: info@hotelsun.sk
Při rezervaci je nutné nahlásit kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Recepci také třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při emailové či telefonické komunikaci.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, Lucie, pobyt s mazlíčky je možný za příplatek 20 euro na
noc :) Pěkný den
Veronika Fojtíková
Děkuji za odpověd.V tomto vámi nabízeném termínu od 11.8.již mi lze
zakoupit pouze jeden voucher.Další pokoj pro dva v tomto termínu již volný
není? Děkuji
Hotel Sun****
Dobrý deň,
žial v termíne od 11.08.2020 nedisponujeme voľnými izbami. Vieme Vám
navrhnúť nový termín os 16.08.2020
Recepcia Hotel Sun****.
Veronika Fojtíková
Napsala jsem mail.Diky
Veronika Fojtíková
Dobry den,pred nekolika dny jsem psala dva maily,na ktere nemam zadnou
odpoved.Meli bychom zajem o vasi nabidku na dve az ctyri noci.Tri dospeli a
dite 14let.Termin od 9.8.Mate prosim volno?Dekuji
Hotel Sun****
Dobrý deň,
v termíne 09.08.2020 už nedisponujeme voľnými izbami. Vieme Vám
navrhnúť nový termín od 11.08.2020.
Ponúkame iba dvojlôžkové izby cez zlavomat. Vo vašom prípade budete
musieť kúpiť 2× poukaz pre 4 osoby.
Recepcia Hotel Sun****.
Josef P.
Dobrý den,
u dětí se píše, že jedno dítě do 5,9 let bez nároku na lůžko
s dětskou polopenzí má pobyt zdarma a další dítě do 5,9 let na
přistýlce s polopenzí 20E/dítě/noc. Jak je to ale se službami wellness
(bazény)? Mají tam také vstup s rodiči? Všude se píše jen pro
2 osoby…
Děkuji
Hotel Sun****
Dobrý deň,
Dieťa na prístelke bude mať všetko čo obsahuje balík . Tak isto aj dieťa
bez nároku na lôžko, okrem welcome drinku.
Recepcia Hotel Sun****.
Eva Jalovecká
Dobrý den,
jsem celiak.. mám bezlepkovou dietu. Je šance, že se ve Vašem
zařízení najím?
Hotel Sun****
Dobrý deň,
raňajky aj večera prebiehajú formou bufetu.
Recepcia Hotel Sun****.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, domácí mazlíček je povolen?
Děkuji
Dobrý den, Lucie, pobyt s mazlíčky je možný za příplatek 20 euro na noc :) Pěkný den