Otevřené vouchery: Termín si rezervujte v dostatečném předstihu na e‑mailu: marketing.manager@irishotel.cz – před zakoupením voucheru doporučujeme ověřit dostupnost vybraného termínu.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, Jano, hotel má uvedený bezbarierový přístup :)
Pěkný den
Kačenka Moni
Dobrý den, chci se jen zeptat od kolika hodin je možné se ubytovat
? Děkuji
Spa hotel Iris****
Dobrý den, check in je od 15 hod. Přijedete-li dříve, je možné si
uschovat zavazadla a ubytujeme Vás hned, jak to bude možné. Děkuji, Jana
Homolová
Michal
Dobrý den, jaká je aktuální situace s wellness, bude přístupné?
Děkuji
Spa hotel Iris****
Dobrý den, hotelové wellness je stále přístupné, a to pouze pro
ubytované hosty. Děkuji, Jana Homolová
antonin Rovner
Dobry den, mame 1.5rocni miminko. Muze s nama na 3, 4 noci?
Slevomat.cz
Dobrý den, Antoníne, v nabídce je uvedeno: Pobyt je primárně určen pro
dospělé osoby. Děti tentokrát nechte doma, ony vám to jistě odpustí :)
Pěkný den
Martina Svobodová
Dobrý den, jak je to prosím s parkováním? Děkuji
Spa hotel Iris****
Dobrý den, parkování je možné u hotelu po předchozí rezervaci
v případě volné kapacity. Poplatek za parkování je 220,–Kč/den. Jana
Homolová, vedoucí obchodu a marketingu hotelu Iris****
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je váš hotel bezbariérový??
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Jano, hotel má uvedený bezbarierový přístup :) Pěkný den