Otevřené vouchery: Rezervace provádějte v dostatečném předstihu e‑mailem na info@hotel-bon.cz nebo telefonicky na 777 855 199. Rezervace provádějte nejpozději 14 dní před koncem platnosti voucheru.
Upozornění: Svou rezervaci vytvořte co nejdříve, nejpozději však 14 dní před koncem platnosti voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Dítě do 2,9 let: zdarma (s rodiči na lůžku a bez stravy)
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,je možné si objednat pokoj pro dva s balkonem.děkuji Marie
.temín 12.11.až 15.11.2020
Hotel Bon***
Dobrý den,
ano, v termínu 12. – 15.11. 2020 je možné objednat si pobyt pro dvě
osoby v pokoji s balkónem. Při rezervaci balíčku uveďte do poznámky
požadavek – pokoj s balkónem.
Děkujeme za Váš zájem o naše služby a přejeme hezký den.
S pozdravem Petr Hrdlička, Hotel Bon***
Tereza
Dobrý den, chci se zeptat zda je volný termín 28.10 až 30.10.2020 pro
dva volný a zároveň možné aby byl pokoj s manželkou postelí? A zda je
možné poté případně pobyt o jednu noc prodloužit.
Předem moc děkuji za odpověď.
Hotel Bon***
Dobrý den,
ano, v termínu 28.10. – 30.10. máme volný pokoj s manželskou postelí.
Pobyt si můžete prodloužit o jednu či více nocí.
Děkujeme za Váš zájem o naše služby.
S přáním hezkého dne
Petr Hrdlička, Hotel Bon***
Eva Holá
Dobrý den, máte prosím volný dvoulůžkový pokoj v termínu
26.8.-29.8.2020. Děkuji Holá
Slevomat.cz
Dobrý den, Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako dostupný.
Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky
v online rezervačním kalendáři :) Pěkný den
vendula vranova
Dobrý den termín je od 11–13 září jsme 4 dospělé děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako dostupný.
Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky
v online rezervačním kalendáři :) Pěkný den
vendula vranova
Dobrý den chtěli bychom navštívit váš hotel lze objednat pokoje
s balkonem děkuji Vranova
Hotel Bon***
Dobrý den.
Ano, lze.)) Jaký termín by to měl být?
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,je možné si objednat pokoj pro dva s balkonem.děkuji Marie .temín 12.11.až 15.11.2020
Dobrý den,
ano, v termínu 12. – 15.11. 2020 je možné objednat si pobyt pro dvě osoby v pokoji s balkónem. Při rezervaci balíčku uveďte do poznámky požadavek – pokoj s balkónem.
Děkujeme za Váš zájem o naše služby a přejeme hezký den.
S pozdravem Petr Hrdlička, Hotel Bon***