Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Božský odpočinek na polské straně Sněžky: pobyt s polopenzí i wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na rezerwacja.online@green-mountain.pl nebo na tel. +48 75 612 60 44. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučujeme provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
- Dobré vědět: Dostupnost jednotlivých služeb může být omezena podle platných hygienických předpisů v Polsku. V zájmu nejvyššího standardu služeb a vašeho pohodlí hotel průběžně zavádí hygienické omezení. Vezměte prosím na vědomí, že zakoupením pobytu přijímáte případné omezené užívání daného vybavení v souvislosti s COVID-19. Doporučujeme přečíst si informace, které jsou na webu hotelu neustále aktualizovány. Při pobytu v pokoji Classic – https://www.green-mountain.pl/home/bezpieczny-hotel/ a v apartmánu Standard nebo Standard Plus – https://green-apartments.pl/home/bezpieczny-resort/
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- Upozornění: V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
- Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky (pokud nemají pobyt zdarma). Pokud si tedy děti přidáte do rezervace během objednávky, je cena pobytu již konečná.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: do 15 kg – 30 PLN/noc; nad 15 kg – 70 PLN/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: Podzemní parkoviště: 60 PLN/auto/den. Nadzemní nehlídané parkoviště: 30 PLN/auto/den (Parkovací místo je nutné uvést do poznámky k rezervaci.)
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobry den, uz jednou jsme museli toto wellness kvuli Covidu prelozit, ted kdyz konecne se pristi tyden asi dockame, tak uz neni zase moznost vyuziti neomezene virivky a bazen- pouze 1.5 hodiny denne. To vse za plnou cenu voucheru. Kozakova
Dobrý den, Květo, vidím, že jste celou situaci vyřešila s kolegyní. :) Hezký den Pavla
Dobrý den, byla by možnost tohoto ubytování pouze na 1 noc? Déle to bohužel nepujde. Předem děkuji za odpověď
Dobrý den, Radku, je mi líto, ale nabídka na 1 noc není v nabídce. Pěkný den
Dobrý den, uvádíte, že večeře se podávají od 15:30 do 18:00. Není to překlep?
Dobrý den, Matěji :)
dříve tomu skutečně tak bylo. Nyní hotel večeře posunul na nový čas od
16:00 do 19:30. Informace je již v nabídce upravena. Děkujeme za dotaz.
Pěkný den :)
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat jestli je nějké věkové omezení do saunového centra,
mám dvě děti ve věku 11 a 14 let. je v ceně i vstup do fitness
centra?
Dzień dobry.
Strefa saun dostępna jest dla dorosłych i dzieci 16+. Korzystanie ze strefy
wellness (siłownia, sauny, basen, jacuzzi) wliczone jest w cenę pobytu. Sesje
dla dorosłych i dzieci 10.00 – 20.00, sesje dla dorosłych (16+)
20.00 – 22.00.
Dobrý den, v kolik hodin je chce-in ?
Dobrý den, Terezo :)
Check in je v hotelu od 16:00. Pěkný den :)
Dobrý den,
chtěl bych se optat zda jsou momentálně nějaké omezení na hotelu/ ve
welness kvůli situaci s Covid-19?
Děkuji :)
Dobrý den, Lukáši :) jsou třeba roušky ve společných prostorech hotelu
(recepce apod.). Wellness je v provozu je je třeba se rezervovat na recepci,
aby zde nebylo mnoho lidí najednou. I tak věřím, že se dá pobyt užít
:)
Pěkný den
Dobrý den,
jsou prosím v apartmánu Standard Plus dvě ložnice? Nebo jen jedna plus
obývák? Děkuji.
Dzień dobry,
apartament Standard Plus składa się z sypialni i salonu oddzielonych
drzwiami na tym samym poziomie.
Dobrý den, jaká je prosím cena parkování u hotelu?
Děkuji
Dobrý den, Aneto, cena parkování je u podzemního parkoviště: 60 PLN/auto/den a u nadzemního nehlídaného parkoviště: 30 PLN/auto/den. Pěkný den :)
Dobrý den, jaká je cena za přistýlku pro 3leté dítě?
Děkuji
Szanowni Państwo.
Dziecko do 5 roku życia na wspólnym spaniu z rodzicami jest bezpłatnie. Nie
jest dla nich przygotowana pościel oraz ręczniki.
Pozdrawiam
Edyta Wach
Dobrý den, zajímalo by mě, jestli při rezervaci apartmánu pro 4 dospělé osoby je automaticky přidělen apartmán standard plus s dvěma ložnice. Pokud ne, kolik je příplatek za standard plus a kolik je příplatek za dvoupatrový apartmán s dvěma ložnicemi.
Dobrý den, Jaroslave, po zvolení počtu osob a vybrání termínu se cena automaticky vypočítá včetně příplatku :) Pěkný den
Dobrý den, rad bych se zeptal. Pokud si zaplatíme apartmán, tedy tu dražší variantu, jedná se o apartmán standard plus, kde je ta privátní sauny, či nikoliv? Děkuji, JB
Szanowni Państwo,
na portalu Slevomat.cz dostępne są 3 opcje rezerwacji: pokój Classic w
części hotelowej 5*, Apartament Standard lub Apartament Standard PLUS
z prywatną sauną – apartamenty zlokalizowane są w części apartamentowej
około 200, 300 m od hotelu.
Pozdrawiam
Edyta Wach
Chci se zeptat zda od 23. října – 25. října jsou volné 3 apartmány po 2 lidech ? A wellness je stále neomezené jak nabízíte ?
Dzień dobry.
W dniach 23–25.10.2020 dysponujemy wolnymi apartamentami. Strefa wellness
jest otwarta, wliczona w cenę pobytu wszystkich Gości.
Pozdrawiam
Edyta Wach
Dobrý den, manžel by měl platbu přes zaměstnanecký fond FKSP. Je tam podmínka vystavení faktury v české měně. Je to možné? Děkuji za Vaši odpověď Kováčová
Dobrý den, Klárko, v případě faktury je nejlepší se obrátit přímo na hotel na tel. +48 75 612 60 44 či e-mailu rezerwacja.online@green-mountain.pl :) Pěkný den
Dobrý den, máme zájem o termín 9.9.20–13.9.20 pro 4 osoby. Bylo by to ještě u Vás možné? S pozdravem Mikolášková
Dobrý den, Diano :)
Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné
kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na
vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí
volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který
Vám bude vyhovovat :)
Pěkný den
Rada bych se zeptala proč byl apartman na 3 noci před 4 dny za 7100 a nyní je za 8100? Čekali jsme na tento týden skrz termín a situaci s koronavirem ale zvýšeni ceny jsme nepochopili, děkujeme za vysvětlení
Dzień Dobry,
Czy Pani ma rezerwację u Nas ? Poprosimy o numer vouchera.
Pozdrawiam
Katarzyna Mrugała
Dobrý den,chtěl bych si objednat u Vás parkování na nehlídaném parkovišti.Je nutná rezervace?Děkuji
Dzień Dobry,
Zalecamy wcześniejszą rezerwację parkingu, prosimy o podanie numeru
voucheu.
Pozdrawiam
Katarzyna Mrugała
Dobrý den, chci se zeptat zda při případném zhoršení pandemie Covid a zákazu cestovat bude hotel vracet peníze zaplacené předem. Děkuji
Szanowni Państwo,
zawsze szukamy najlepszego rozwiązania dla obu stron. Każda rezerwacja
rozpatrywana jest indywidualnie. W przypadku wprowadzenia zakazu podróżowania,
damy możliwość przeniesienia wpłaconych środków na przyszłą
rezerwację.
Pozdrawiam
Edyta Wach
dobrý den, chci se zeptat zda je součástí balíčku i volný vstup do fitness centra v hotelu
Dzień Dobry,
Tak, cena pobytu obejmuję dostęp do strefy basenowej.
Pozdrawiam
Katarzyna Mrugała
Dobrý den,
jaká omezení platí v hotelu kvůli koronaviru v termínu od 27.9.2020? Jak
je to s vnitřním bazénem, saunami a jídelnou? Můžeme si jídla nabírat
sami nebo pouze obsluha? Děkuji za Vaši odpověď.
Dzień Dobry,
Aktualnie wszystkie usługi w hotelu są wykonywane, strefa basenowa jest
otwarta i wprowadziliśmy zapisy na basen w celu ograniczenia gośći.
Posiłkipodawane są w formie bufetu, gości sami nakładają sobie dania. przy
bufecie wymagamy zakładanie maseczek.
Pozdrawiam
Katarzyna Mrugała
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda budou nějaká omezení kvůli koronaviru při
pobytu od 27.8.2020 a pokud ano, tak konkrétně jaká?
Děkuji, Jitka.
Dobry den,
musíte nosit masku v jídelně. 70 lidí může zůstat v krytém bazénu a
využívat bazén po dobu 1,5 hodiny denně, 2 osoby mohou být v sauně.
Venkovní bazén nemá žádná omezení. V herně může zůstat
25 lidí.
Z poważaniem
Lucyna Adamczuk
Dobrý den, je v hotelu česky mluvící personál? Nebo pouze anglicky. Děkuji
Dobrý den, Michale, na hotelu se mluví anglicky či polsky :) Pěkný den
Dobrý den, je možno navštívit tento hotel se psem? Díky
Dobry den
Yes, there is such a option,
It cost 30pln per day.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,chystáme se příští týden do vašeho resortu,ale nevíme,jak to probíhá v této době.Jsme z České republiky a jsme v nouzovém stavu?V případě ,jaké je u Vás omezení.Již jsme Vás navštívili a byli jsme moc spokojeni.Predem děkuji za odpověď.Novakova Blanka
Dobrý den, Blanko :)
v současné době jsou hotely v Polsku v provozu včetně wellness a restaurací. Hranice do Polska jsou také bez omezení. Doporučuji se ale vše ověřit ještě před vaším odjezdem, situace je velmi dynamická.
Pěkný den :)