Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Rezervace a ověření volné kapacity na tel. +36 96 510–800 nebo na e‑mailu info@hotel-kalvaria.hu (anglicky, německy nebo maďarsky) – zároveň uveďte kód voucheru.
Rezervaci se doporučuje řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Až 2 děti do 5,9 let mají pobyt zdarma se stravou a bez vstupu do lázní.
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Dobrý den, v hlavním popisu je informace o bezplatném parkovišti ve
dvoře. V ostatních službách je pak zmínka o 50% slevě na parkování a
v popisu hotelu je cena za parkování. Jak to tedy, prosím, je?
Slevomat.cz
Dobrý den, Barboro, velmi se omlouváme, chyba v textu je nyní opravena.
Platí příplatky, které jsou uvedeny v balíčku :) Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, v hlavním popisu je informace o bezplatném parkovišti ve dvoře. V ostatních službách je pak zmínka o 50% slevě na parkování a v popisu hotelu je cena za parkování. Jak to tedy, prosím, je?
Dobrý den, Barboro, velmi se omlouváme, chyba v textu je nyní opravena. Platí příplatky, které jsou uvedeny v balíčku :) Pěkný den