Pohoda ve Vysokých Tatrách pro pár i rodinu: jídlo, možnost wellness a množství slev
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, je možné dostat se do hotelu veřejnou dopravou
(z Přerova)?
Děkuji, Hodovská
Dobrý den, Simono :)
penzion se nachází ve Staré lesné, kam se dostanete například z Popradu
autobusy. Penzion je cca 1km od aut. zastávky Stará Lesná, rekreačné
strediská. Do Popradu lze dojet mnoha vlaky přímo z ČR.
Pěkný den :)
Dobrý den, ráda bych se zeptala zda je možnost pobyt hradit i formou z fondu FKSP od zaměstnavatele? Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den
Dobrý den, máte volno v době od 22.8. do 29.8.2020 pro 2 dospělé
osoby + 2 děti (15let a 7 let).
Děkuji
Dobrý den, Veroniko :) o dostupnosti termínů se můžete informovat při
výběru možnosti Online rezervace přímo v nabídce. Vámi preferovaný
termín můžete rovnou poté rezervovat v rezervačním kalendáři :)
Pěkný den
Dobrý den, je možné ubytování pro 2 dospělé + dítě 15 let?
Je hotel nebo alespoň recepce bezbariérová?
Děkuji
Dobrý den, Lenko, pobyt dva dospělí a jedno dítě 15 let je možný :) Informaci o bezbarierovém přístupu do hotelu se nám však nepodařilo ověřit, kontaktujte prosím přímo hotel na tel. +421 908 257 002 či e-mailu info@penzionlomnicky.sk, kde vám sdělí potřebné informace :) Děkuji za pochopení a přeji hezký den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, bylo by možné podle covidové situace u nás i SR platnost voucheru prodloužit o nějakou dobu, aby případně zbytečně nepropadl, když by to s uvolněním opatřeních vypadalo bledě? Díky
Dobrý den, Michaelo, pokud by situace nedovolovala do konce platnosti voucher využít, snažíme se s poskytovateli domluvit prodloužení platnosti voucherů, aby bylo možné je využít v klidnějším období. Případně individuálně s každým zákazníkem řešíme náhradní možnosti. Bude-li i Váš voucher prodloužen zjistíte na svém profilu nebo po zadání kódu voucheru zde https://www.slevomat.cz/kontrola-platnosti-voucheru. Pokud byste měla k uplatnění voucheru jakékoli otázky, můžete kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším poradíme. Pěkný den :)