Otevřené vouchery: Ověření dostupných kapacit a rezervace po zakoupení voucheru na tel. čísle +421 337 74 3 422, +421 910 211 133 nebo e‑mailem na recepcia@hotelpavla.com
Při rezervaci je nutné nahlásit kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
Dítě do 2,9 let bez nároku na lůžko a stravu má ubytování zdarma.
Dětská postýlka na vyžádání zdarma.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
dobrý večer,bylo by možné rezervovat tento hotel pro nás 4 a psa od
10,8–14,8 2020 a vystavit doklad pro příspěvek
zaměstnavatele?děkuji
Hotel Pavla****
Dobrý deň, samozrejme je to možné. Pokiaľ si pobyt zakúpite
prostredníctvom portálu Slevomat, daný doklad vám vystaví spočnosť
Slevomat, nakoľko úhrada ubytovania by prebehla prostredníctvom daného
portálu. My vám vieme vystaviť faktúru len v prípade, že by ste si pobyt
zakupovali priamo u nás. V prípade ďalších otázok nás neváhajte
kontaktovať emailom na recepcia@hotelpavla.com
alebo telefonicky na číslach +421 910 211 133, +421 33 774 34
22. S pozdravom a prianím pekného dňa, Darina Benechová, recepcia
Hotel Pavla
Veronika Hochlova
dobrý den. máte volné dva dvoulůžkové pokoje od 10.8 jsme dva
dospělí a tři deri 1.7,9 a oes.Děkuji.veronika
Hotel Pavla****
Dobrý deň,
Vo vašom termíne máme ešte pre Vás ešte voľné izby. Na koľko nocí by
ste si Váš pobyt chceli rezervovať?
Poplatok za psíka je 10 eur/noc.
Prajem pekný zvyšok dňa.
Ingrida Dunajčíková
Recepcia Hotel Pavla
Veronika Hochlova
prosím tedy o rezervaci 10,8–14,8 2020,děkuji hochlová
Hotel Pavla****
Dobrý deň, pre dokončenie rezervácie Vás poprosíme čísla vašich
voucherov.
Prajem pekný večer z Hotela Pavla.
Hotel Pavla****
Dobrý deň,
prosíme Vás o zaslanie čísel Vašich voucherov, aby sme Vám mohli
potvrdiť rezerváciu.
Pekný deň.
Hotel Pavla ****
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
dobrý večer,bylo by možné rezervovat tento hotel pro nás 4 a psa od 10,8–14,8 2020 a vystavit doklad pro příspěvek zaměstnavatele?děkuji
Dobrý deň, samozrejme je to možné. Pokiaľ si pobyt zakúpite prostredníctvom portálu Slevomat, daný doklad vám vystaví spočnosť Slevomat, nakoľko úhrada ubytovania by prebehla prostredníctvom daného portálu. My vám vieme vystaviť faktúru len v prípade, že by ste si pobyt zakupovali priamo u nás. V prípade ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať emailom na recepcia@hotelpavla.com alebo telefonicky na číslach +421 910 211 133, +421 33 774 34 22. S pozdravom a prianím pekného dňa, Darina Benechová, recepcia Hotel Pavla