Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na hotel@gruener-baum.at nebo na tel. +43 654 27 71. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučujeme provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám na e‑mail pomoc@slevomat.cz název hotelu s preferovaným termínem.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády AT. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Hello, one more question. So far Czech can travel to Austria without any
limitations. But you never know what comes the other day. We would like to book
for those 30.9.-6.10. What happens in case we can not travel due to overall
COVID situation?
Hotel Grüner Baum
Dear Tomas,
if you booked thru Slevomat please contact Slevomat for the cancellation
policy.
You can book dircetly and we can offer you same price and our cancellation
policy.
We have cancellation policy of free cancellation up to 1 month before arrival,
and if arrival is not possible due to officially imposed reasons related to
covid19, you can cancel free of charge until day of planned arrival.
Best regards
Hotel Grüner Baum
Tom E.
Hello, we have a 1-year old daughter. Do we pay anything extra? Do you have a
bed for kids or shall we bring our own? We are considering coming
30.9.-6.10.,depending on the weather. Thank you
Hotel Grüner Baum
Hello,
the extra charge for your daughter it's 10,00 EUR per night. We can put you a
baby bed in your room :)
Best regards
Denisa – Reception
Hotel Grüner Baum
Pavla Súkeníková
Dobrý den
polopenze není možná ? děkuji
Hotel Grüner Baum
Yes halfboard is possible, it costs 29 EUR per person/day extra, which you
pay directly in the hotel.
Pavla Súkeníková
danke für Antwor ich wollte Online von 3–7/92020 reservieren aber am
Montag scheint der Hotel voll zu sein oder ? oder haben Sie irgendwie eine
Möglichkeit noch Montag hier zum Angebot frei geben ? damit ich die Unterkunft
kaufen/ buchen kann danke :)
Hotel Grüner Baum
Es tut mir leid wir sind schon ausgebucht.
Martin Kubík
Dobrý den. Jak je to prosím s poplatkem za jedno dítě 7 let. Díky
za info.
Hotel Grüner Baum
Dobry den,
v pripade, ze cestujete s ditetem 7 let – tak si muzete zarezervovat
jedine dvojluzkovy pokoj Superior a priplatek za dite 7 let by cinil 33,50 EUR
na noc se snidani.
S pranim hezkeho dne
Denisa – Recepce
Hotel Grüner Baum
Petra Francová
Dobry vecer, kolik by byl prosím doplatek za 2 děti 8 a 12 let?
Děkuji Francová
Hotel Grüner Baum
Ve dvoulůžkovém pokoji Superior je v zásadě možné pouze jedno dítě.
Pokud si chcete rezervovat junior suite, měli byste nás
kontaktovat přímo
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Hello, one more question. So far Czech can travel to Austria without any limitations. But you never know what comes the other day. We would like to book for those 30.9.-6.10. What happens in case we can not travel due to overall COVID situation?
Dear Tomas,
if you booked thru Slevomat please contact Slevomat for the cancellation policy.
You can book dircetly and we can offer you same price and our cancellation policy.
We have cancellation policy of free cancellation up to 1 month before arrival, and if arrival is not possible due to officially imposed reasons related to covid19, you can cancel free of charge until day of planned arrival.
Best regards
Hotel Grüner Baum