Otevřené vouchery: Rezervace je nutná předem na e‑mailu reservations.sulekova@mamaison.com nebo tel. +421 259 100 200 – při rezervaci je třeba zadat kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády SK. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Cena za děti a osoby na dalším lůžku vám bude vypočtena v košíku při vytváření objednávky.
V pokojích Business a Executive není k dispozici přistýlka, je zde možné ubytování jen dítěte do 3 let bez nároku na lůžko a stravu. Dítě v tomto případě spí s rodiči.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
mám podobný dotaz jako je ten předchozí. Zajímalo by mě, zda by
v případě nepříznivé situace ohledně COVID 19 bylo možné vrátit
peníze za pobyt? Měla bych zájem o 3 noci pro 2 osoby.
Děkuji moc za odpověď.
Mamaison Residence Šulekova Bratislava
Dobrý deň, ďakujeme pekne za Vašu správu. Prosím Vás aby ste sa
obrátili s touto otázkou na Slevomat. My sme schopní Váš pobyt presunúť
na iný termín alebo po vzájomnej dohode zrušiť. O vrátení finančných
prostriedkov nerozhodujeme nakoľko obchodný vzťah vzniká medzi Vami a
zľavovým portálom.
Pekný deň.
S pozdravom
Team Mamaison
Dominik Vondruška
Dobrý den, uvažuji o koupi pobytu u Vás na 2 noci pro 2 osoby.
Bohužel jsem četl zprávy o možném zpřísnění vstupu do Slovenské
republiky občanům Česka, kde povinností by byl test na COVID 19. Cena
2*testů však o mnoho navyšuje celkovou cenu dovolené a nebylo by pro nás
výhodné na Slovensko jezdit.
Chci se zeptat jaký by byl váš postup a jestli by byla možnost případně
voucher na konkrétní termín prodloužit na později či jiný alternativní
postup.
Předem děkuji za odpověď
D.
Mamaison Residence Šulekova Bratislava
Dobrý deň, ďakujeme za Vašu spravu. V prípade obmedzenia vstupu
občanov iných krajín na územie Slovenska, pripadne podmienenie vstupu
preukázaním sa negatívnym výsledkom testu na Covid 19, Vám radi Váš pobyt
presunieme na iný termín po vzájomnej dohode.
Ďakujeme a zaostávame s pozdravom
Team Mamaison
Alice
Dobrý den, mohu si objednat dvoulůžkový pokoj když jedeme
i s 3 letým synem – příští týden 19.8. mu budou 3 roky a chtěli
bychom využít od 20. – 23.8.. Nechci pro něj přistýlku, bude spát
s náma. První varianta mě nenabídne počet dětí. Děkuji.
Mamaison Residence Šulekova Bratislava
Dobrý deň,
ďakujeme pekne za Vašu správu. Áno, dvojlôžkovú izbu si môžete
objednať a v prípade zájmu by sme Vám veľmi radi poskytli detskú
postieľku zdarma. Prajeme pekný deň. Recepcia Mamaison
Alice
Moc děkuji postýlku nevyužijeme, syn bude spát mezi náma v posteli. Je
prosím i nějaký příplatek za snídani pro syna – 3 roky? A jaký je
prosím rozdíl v pokojích Executive a Business? Děkuji.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
mám podobný dotaz jako je ten předchozí. Zajímalo by mě, zda by v případě nepříznivé situace ohledně COVID 19 bylo možné vrátit peníze za pobyt? Měla bych zájem o 3 noci pro 2 osoby.
Děkuji moc za odpověď.
Dobrý deň, ďakujeme pekne za Vašu správu. Prosím Vás aby ste sa obrátili s touto otázkou na Slevomat. My sme schopní Váš pobyt presunúť na iný termín alebo po vzájomnej dohode zrušiť. O vrátení finančných prostriedkov nerozhodujeme nakoľko obchodný vzťah vzniká medzi Vami a zľavovým portálom.
Pekný deň.
S pozdravom
Team Mamaison