Otevřené vouchery: Rezervace a ověření volné kapacity na tel. čísle: +36 20 332 0257 nebo e‑mailem na adrese: info@hotelmolo.hu (anglicky, německy nebo maďarsky). Pomoc při rezervaci: rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném předstihu.
V pokoji je možné ubytovat max. 3 osoby. V pokoji se nachází dvoulůžko a jednolůžko.
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
V pokoji je možné ubytovat max. 3 osoby. V pokoji se nachází dvoulůžko a jednolůžko.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
co znamená voucher bez termínu od 23.8.do 1.9.2020? Chtěla bych si zvolit
termín od 23.8. do 27.8. Je to možné nebo mi bude termín přidělen?
Děkuji, Kahánková
Slevomat.cz
Dobrý den, Milado :) voucher nemá tak pevně stanovený termín a jde
využít na pobyt v daném rozmezí. Termín si můžete zvolit v závisloti
na kapacitách hotelu.
Rezervace a ověření volné kapacity dělejte na tel. čísle: +36
20 332 0257 nebo e‑mailem na adrese: info@hotelmolo.hu (anglicky,
německy nebo maďarsky).
Pomoc při rezervaci: rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte
s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu
s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz.
Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
co znamená voucher bez termínu od 23.8.do 1.9.2020? Chtěla bych si zvolit termín od 23.8. do 27.8. Je to možné nebo mi bude termín přidělen? Děkuji, Kahánková
Dobrý den, Milado :) voucher nemá tak pevně stanovený termín a jde využít na pobyt v daném rozmezí. Termín si můžete zvolit v závisloti na kapacitách hotelu.
Rezervace a ověření volné kapacity dělejte na tel. čísle: +36 20 332 0257 nebo e‑mailem na adrese: info@hotelmolo.hu (anglicky, německy nebo maďarsky).
Pomoc při rezervaci: rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz.
Pěkný den :)