Otevřené vouchery: Po zakoupení voucheru si ověřte dostupnost volného termínu e‑mailem na rezerwacja@kasprowy.pl nebo telefonicky na čísle +48 182 024 023.
Pomoc s rezervací: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám na e‑mail pomoc@slevomat.cz název hotelu s preferovaným termínem.
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci je třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Na každém pokoji je možná pouze 1 přistýlka. Při ubytování se dvěma dětmi se informujte o dostupnosti pokoje vyššího standardu (za doplatek) předem na recepci.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,ráda bych se zeptala jestli i nyní funguje SPA? Děkuji
Hotel Mercure Kasprowy***
Dzień dobry,
Tak, SPA funguje
Igor Petřík
Dobrý den,
prosím o informaci zda nyní funguje SPA -Wellnes na plno a nebo je nějaké
omezení. Díky moc. Hezký den.
Hotel Mercure Kasprowy***
Dobry den, SPA funguje zapraszamy
dvě sedmileté děti
Dobrý den, mám dva sedmileté kluky. Při online rezervaci mi u prvního
dítěte nabízí vybrat věk, u druhého pouze do tří let. Jak by to prosím
v této obsazenosti vyšlo cenově. Mám zájem od tohoto pátku do neděle.
Díky moc
Slevomat.cz
Dobrý den, u této nabídky je možné přidat pouze jednu přistýlku na
pokoj. To tedy znamená, že je možné přidat k nabídce pouze jedno dítě,
u kterého Vám šel také vybrat věk. U dalšího dítěte jde poté pak
vybrat věk pouze do 3 let, které nemá nárok na vlastní přistýlku.
V případě zájmu o individuální nabídku kontaktujte přímo
poskytovatele na tel. +48 18 202 40 23 nebo e-mailu rezerwacja@kasprowy.pl
Pěkný den :)
Kristyna
Dobrý den, prosím o informaci, zda jsou volné 2 pokoje v termínu
18.9.-20.9. Velmi děkuji za informaci.
Slevomat.cz
Dobrý den, Kristýno :)
Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako dostupný. Poradím Vám, že
dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky v online
rezervačním kalendáři :) Poté v košíku lze nastavit množství na
2 ks.
Pěkný den :)
Hotel Mercure Kasprowy***
Dzień dobry,
podany termin 18.09 – 20.09.2020 jest dostępny.
W sprawie rezerwacji proszę o kontakt na adres email rezerwacja@kasprowy.pl
Monika
Dobrý den,
chci se zeptat, kdyby se náhodou změnila možnost vycestování do
zahraniční v souvislosti s Covid-19, je zde možnost vrácení peněz, nebo
jak to potom probíhá?
Děkuji.
Hotel Mercure Kasprowy***
Szanowna Pani,
Aktualnie Hotel funkcjonuje normalnie. Nie mamy informacji aby granica
Polsko-Słowacka jest zamknięta.
W takiej sytuacji nie ma możliwości na zwrot pieniędzy. Ewentualnie możemy
zgodzić się na zmianę terminu pobytu (po wcześniejszej takiej informacji) w
terminie w którym obowiązuje voucher.
Stanislav Divoš
Dobrý den, má hotel rodinné pokoje pro 4 osoby nebo 2 dvojlůžkové
pokoje, které jsou propojené, děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Stanislave :) hotel tuto možnost bohužel nenabízí. Jistě by
ale nemusel být problém zajistit pokoje vedle sebe v případě volných
kapacit. Pěkný den :)
Daniela Beránková
Dobrý den,
v jakém čase se, prosím, podává večeře?
Děkuji
Hotel Mercure Kasprowy***
17 –21.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,ráda bych se zeptala jestli i nyní funguje SPA? Děkuji
Dzień dobry,
Tak, SPA funguje