Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Za krásami hlavního města: 4* hotel 10 min. od historického centra, snídaně

4,5 / 5 Hotel Artemis Praha (mapa) 288 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Šárka Bošková

Dobrý den,
mám rezervovaný pokoj 12.12.-13.12.2020 mohu přijet dříve než ve14 hod? Vyhovovalo by mám mezi 11 – 12 hod. Bylo by to prosím možné?
Děkuji za odpověď
Bošková

Hotel Artemis

Dobrý den,
Děkuji za zprávu a s radostí potvrzuji i dřívější nástup, tedy kdykoliv po 10.00 hod.
Těšíme se na Vaš pobyt.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

frlausova hana

Dobrý den,mám několik dotazů,ve variantě za 980 Kč je parkování zdarma? Tato cena je pro dvě osoby?Pokud bude omezení Covid,lze woucher uplatnit i později?Lze u Vás i povečeřet? děkuji Frlausova

Hotel Artemis

Dobrý den paní Frlausová, uváděná cena 980 Kč je vč. snídaně,parkovného pro osobní vůz, wifi připojení a DPH.
Cena je pro dvě osoby, večeře je možné čerpat v hotelové restauraci, výběr z menu, cena hlavních jídel od 130 Kč.
V případě „Covid“ omezení, je možné voucher čerpat do 30.9.2021.
Děkuji a přeji hezký den.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Lucie Zelenková

Dobrý den, v nabídce máte, že jste zařazeni v programu „V Praze jako doma“. Ale na vašich stránkách toto neuvádíte. Jak to tedy prosím je s tímto programem. A parkoviště máte zde uvedené zdarma, ale na stránkách s poplatkem. Nevím tedy co je dobře. Děkuji a s pozdravem

Hotel Artemis

Dobrý den, ano jsme zařazeni do programu „V Praze jako doma“. Pokud bude Vaše rezervace provedena přes internetový portál Slevomat je parking zahrnut již v ceně. Pokud budete rezervovat pokoj jiným způsobem, je cena parkingu 300,– Kč / den.

Jitka

Dobrý den,
měla bych zájem o pobyt v září pro 1 osobu na cca 4 dny. Jaká by byla cena.

Jitka

Dobrý den,
měla bych zájem o pobyt v září pro 1 osobu na cca 4 dny. Jaká by byla cena.

Hotel Artemis

Dobrý den,
za jednolůžkový je cena 800 Kč/noc.
Pokud rezervace nebude možná provést přes „SLEVOMAT“, kontaktujte prosím reservační dept. hotelu … reservation@olympik.cz
Děkuji a přeji hezký den.
Vlastislav Šos

Jaroslava Hrádková

Dobrý den,
vzhledem k tomu, že od 14.00 mám divadelní představení, žádám o ubytování, popř. pouze zaparkování od 12.00, jedná se o sobotu 5. 9. 2020 (pobyt si budu rezervovat obratem).
Děkuji s přáním hezkého dne
Jaroslava Hrádková

Hotel Artemis

Dobrý den paní Hrádková,
děkuji za rezervaci a potvrzuji ubytování v Hotelu Artemis**** 5.9.2020 již ve 12.00 hod..
Přeji hezký den.
Vlastislav Šos

Martina

Dobrý den, mohli bychom přijet i dříve, než ve 14.00 tak kolem poledne? Stačilo by nám jen zaparkovat a ubytovat se klidně, až se vrátíme z města. Což tedy bude až později večer, chceme toho vidět co nejvíce. Děkuji Martina.

Hotel Artemis

Dobrý den Martino,
děkuji za zprávu a potvrzuji možnost ubytování ve 12.00 hod…
Těšíme se na vaší návštěvu a přeji hezký den.
Vlastislav Šos

Andrea

Dobrý den, když máme dvě děti (půl roku a 2 roky) ukazuje mi to obě děti zdarma bez nároku na lůžko, ale u staršího potřebujeme postel, jak je to tedy v tomto případě?

Hotel Artemis

Dobrý den,
pro starší dítě poskytne hotel zdarma dětskou postýlku. S pozdravem hotel Olympik rezervační odd.

Andrea

Dobrý den, děkuji za odpověď,ale starší syn už není zvyklý spát v postýlce,chceme pro něj přistýlku,kolik je její cena prosím ?

Pavel Douda

Dobry den ,chci se jen zeptat parkoviste je hlidane a mohu u vas i veceret .Dekuji za odpoved

Hotel Artemis

Dobrý den,parkoviště máme venkovní,hlída­né.Vzhledem ke Covid opatřením hotel poskytuje momentálně pouze snídaně,ale v blízkém okolí je dostatek restaurací,kde je možno se navečeřet.
S pozdravem
M.Hervertová,re­zervační oddělení,hotel Artemis

Hotel Artemis

Dobrý den, ano máme hlídané parkoviště. Večeři je možno doobjednat při příjezdu, formou a la carte. S pozdravem hotel Olympik rezervační odd.

Milan Štrobl

Dobrý den, máme rezervaci na jednu noc v tomto hotelu od 12.9.-13.9 a potřebovali bychom ji změnit na 3–4.9., jestli je to možné.Na slevomat linku se nedá dovolat a v hotelu mi řekli, ze to pravé musí vyridit slevomat. Děkuji Štrobl

Hotel Artemis

Dobrý den, po poradě s panem ředitelem změnu termínu potvrzuji.
S pozdravem, Markéta Špatzová, rezervační oddělení, hotel Artemis.

Radek Kucharz

Dobrý večer.
Je prosím možné uschovat naše kola ?
Děkuji za odpověď.

Hotel Artemis

Dobrý den, ano, lze zdarma uschovat kola, více informací při příjezdu na recepci, těšíme se na Váš pobyt u nás.
S pozdravem, Markéta Špatzová, rezervační oddělení

Mili

Dobrý den, při pobytu 3 dospělých je , doufám, přistýlka, normální postel? Děkuji

Hotel Artemis

Dobrý den, disponujeme pouze dvoulůžkovými pokoji s přistýlkou. Tzn.nejde o třetí stejně velké pevné lůžko. Přistýlka je menší, vhodná pro děti či mladistvé.

Petr Kašpar

Dobrý den je hotel zařazen do kampaně Praha doma Děkuji Kašpar

Hotel Artemis

Dobrý den, hotel je zapojen do akce „V Praze jako doma“…
Při přihlašování se k pobytu Vám bude tato akce nabídnuta.
Děkuji a těšíme se na návštěvu.
Vlastislav Šos
ředitel hotelu

Katka

Dobry den, parkovanie je pri kupe cez zlavomat zadarmo ano?

Hotel Artemis

Dobrý den, ano, v této akci je parkovné zahrnuto v ceně.
S pozdravem, rezervační oddělení.

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru