Otevřený voucher: Informace a rezervace na tel. č. +48 18 2019 100 nebo e‑mailem na adrese skalny@skalny.com.pl – rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Při rezervaci uveďte kód voucheru.
Pomoc při rezervaci: rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Nemusíte se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
Pokud budete potřebovat pokoj s přistýlkou nebo máte zájem o pokoj vyššího standardu, ověřte si dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky (pokud nemají pobyt zdarma). Pokud si tedy děti přidáte do rezervace během objednávky, je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, půjčuje hotel postýlky pro děti (věk 1 rok) nebo je nutné
si dovést vlastní cestovní postýlku? Vstup do wellness/bazénu je možný
i s malým dítětem (věk 1 rok)? Děkuji
Hotel Skalny***
Na życzenie Gości wstawiamy łożeczko do pokoju.
Adam Sikorskij
Dobry den, jeke jsou momentalne Covid restrikce v hotelu, wellness
+ jidlo?
Hotel Skalny***
na naszej stronie internetowej znajdują się informacje dot. obostrzeń
sanitarnych.
Lubomír Květoň
Dobrý den, je prosím na pokoji lednice? Děkuji
Hotel Skalny***
Dzień dobry
w pokojach nie ma lodówek.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, půjčuje hotel postýlky pro děti (věk 1 rok) nebo je nutné si dovést vlastní cestovní postýlku? Vstup do wellness/bazénu je možný i s malým dítětem (věk 1 rok)? Děkuji
Na życzenie Gości wstawiamy łożeczko do pokoju.