Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Báječný relaxační pobyt v Beskydech: polopenze a neomezený wellness přes léto i na podzim
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Otevřené vouchery: Pobyt rezervujte co nejdříve po koupi voucheru na e‑mailu hotelhukvaldy@gmail.com a při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Dotazy: Dotazy vám rádi zodpoví na telefonu +420 725 174 008.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Děti bez nároku na lůžko nemají v ceně ani stravu, můžete ji pro ně připlatit (viz příplatky výše).
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 50 Kč/noc
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobry den poprosim jaky termín vtom zari mate volny pokoj s manzelskou posteli aby postele nebyli od sebe? Dekuji
Dobrý den,
13. – 18.9., 20. – 25.9., 27. – 30.9.2020.
Děkujeme.
Dobry den chci se zeptat jaky termín v zari mate na hotelu volno na 2 noci pokoj s manzelskou posteli a je mozne pujcit postylku mame 5 mesicni dceru dekuji moc
Dobrý den, volné termíny najdete v kalendáři. Postýlku Vám můžeme dodat na pokoj zdarma, stačí napsat do poznámky že máte zájem o postýlku. Děkujeme.
Dobrý den, volné termíny najdete v kalendáři. Postýlku Vám můžeme dodat na pokoj zdarma, stačí napsat do poznámky že máte zájem o postýlku. Děkujeme.
Dobrý den, mám zakoupený voucher v termínu 16. až 18. září pro 2 osoby.Ráda bych rezervovala pokoj se dvěma samostatnými lůžky,kdyby to šlo.Také by mě zajímalo,jestli se přímo na místě dá zakoupit masáž šíje a zad.Děkuji předem za odpověď.S pozdravem Marcela Piekutowská
Dobrý den,
masáže se objednávají na místě při příjezdu. Děkujeme.
Hezký den.
Dobrý den, můžete nám prosím sdělit, kolik stupňů má bazén a vířivka ? Zda je teplota bazénu stejná po celý rok ? Děkujeme předem za odpověď.
Dobrý den, bazén má kolem 27–28°C, a vířivka má kolem 34°C po celý
rok.
Hezký den.
Dobrý den, prosím dva dvouluzkove pokoje v termínu 11.9.-13.9.20 je ještě možné zamluvit si?
Dobrý den,
bohužel ve Vámi uvedeném termínu je hotel již plně obsazený.
Hezký den :)
Dobrý den prosím termín od 12.8 pro dvě dospělé a dvě děti 7 a 1 rok mate volné ??? Je nám jedno které dny. Děkuji Nováková
Dobrý den, Kateřino :)
Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné
kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na
vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí
volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který
Vám bude vyhovovat :)
Pěkný den
Dobrý den, mám dotaz ohledně pobytu
Pobyt s termínem
2–4 osoby, 3–8 dní (2–7 nocí)
pokud zadám pobyt 16.-18.8. a 19.-21.8. je ještě volný, není možné to
objednat najednou, když je v nabídce 3–8 dní?
Dobrý den,
bohužel od 18.8–21.8. máme plno, proto Vám to nejde.
Děkujeme za pochopení.
Dobrý den,měl bych dotaz na termín od 17.8. – 21.8.. Včera to ještě
šlo, ale dnes bohužel. Děkuji za odpověď a vstřícnost.
S pozdravem Žáček
Dobrý den, Martine, je mi líto, ale tento termín je již obsazen a nelze jej rezervovat. Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Pěkný den, budete mít letos 2020 i vánoční pobyty, bez Silvestra? Jezdíme dvě až tři dvojice důchodců ve dnech 22–25.12. Šlo by tedy o dva až tři dvoulůžkové pokoje v této nebo podobné době. Šlo by to? Díky za odpověď.
Dobrý den, v tomto termínu máme již zavřeno, děkujeme za pochopení.