Otevřené vouchery: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. čísle +48 605 211 911 nebo e‑mailem na biuro@toporow.pl (polsky/anglicky)
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu. Při rezervaci je nutné nahlásit kód voucheru.
Pomoc při rezervaci: rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Dítě do 3,9 let zdarma - bez nároku na služby, ubytovány se dvěma dospělými osobami. Věk dítěte je nutné prokázat (např. rodným listem), jinak se platí jako u starších dětí.
Dítě od 4 do 11,9 let: 107 PLN /osoba/noc s polopenzí (všední dny) 117 PLN /osoba/noc s polopenzí (víkend)
Dítě od 12 let nebo 3. dospělá osoba: 149 PLN /osoba/noc s polopenzí (všední dny) 160 PLN /osoba/noc s polopenzí (víkend)
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, jsou v hotelu nebo wellness nějaká omezení v souvislosti
s covid19? Např počet osob ve wellness atd. děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Lukáši, bohužel se nám nepodařilo tuto informaci ověřit,
kontaktujte tak prosím přímo hotel na tel. +48 605 211 911 či e-mailu biuro@toporow.pl :)
Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, jsou v hotelu nebo wellness nějaká omezení v souvislosti s covid19? Např počet osob ve wellness atd. děkuji
Dobrý den, Lukáši, bohužel se nám nepodařilo tuto informaci ověřit, kontaktujte tak prosím přímo hotel na tel. +48 605 211 911 či e-mailu biuro@toporow.pl :) Pěkný den