Otevřené vouchery: Rezervaci si můžete vytvořit na e‑mailu recepce@hotelrestart.cz nebo na telefonu 498 019 400.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Ano, na pokoji máme ručníky a také župany, které můžete využít při
návštěvě našeho wellness.
S přátelským pozdravem Tým Hotelu reSTART****
Iva
Dobry den,je mozne sebou vzit i dve deti ve veku 4 a 1 rok?Dekuji Predem
za odpoved Iva
Hotel reSTART
Dobrý den, paní Ivo,
děkujeme Vám za dotaz. Pro 1 ročního můžeme v našem hotelu připravit
dětskou postýlku za jednorázový poplatek 200,– Kč a pro 4 leté dítě
můžeme připravit přistýlku za cenu 450 Kč / den. Pokud nevyužijete
přistýlku a dítě by spalo s Vámi v posteli, doplatek by byl pouze za
snídaně.
S přátelským pozdravem Tým Hotelu reSTART****
Pavla
Dobrý den, je možnost stravovat se u vás vegetariánsky?
Díky, Pavla
Hotel reSTART
Dobrý den, paní Pavlo,
děkujeme Vám za dotaz. V nabídce naší restaurace naleznete i bezmasá
jídla. Po předchozí domluvě lze připravit i vegetariánské večeře
v rámci polopenze. S přátelským pozdravem Tým Hotelu reSTART****
Michaela
dobrý den,
ve voucheru nabízíte zapůjčení elektrokol. Jaké jsou podmínky
zapůjčení a je nutná rezervace? Děkuji
Hotel reSTART
Dobrý den, paní Michaelo,
elektrokola zapůjčujeme po předchozí rezervaci na recepci. Zapůjčení je
možné od půl dne (4 hodiny) až na několik dnů.
S přátelským pozdravem Tým Hotelu reSTART****
Libus Melisek
Krasny dobry den,
chtelo bychom si u Vas zarezervovat balicek aktivni odpocinek a polopenzi 2 az
7 noci, chteli jsme na 3 noci od 9.8.2020, ale online rezervace povoluje max.
2 noci i kdyz prilehly termin ukazuje, ze je take volno. Jak to prosim tedy
je?:) A jeste prosbicka, zda se u Vas daji ohrivat detske prikrmy?
Moc Vam dekuji za odpoved.
Hotel reSTART
Dobrý den,
děkujeme Vám za dotaz.
V tomto termínu se nám nyní uvolnili nějaké pokoje. Prosíme tedy, aby
jste rezervaci vyzkoušeli vytvořit ještě jednou. Pokud se Vám to
nepodaří, tak nás prosím kontaktujte napřímo a vytvořili by jsme
rezervaci spolu. Můžete emailem (recepce@hotelrestart.cz)
nebo telefonicky (498019400). Dětské příkrmy Vám určitě rádi
ohřejeme.
S přátelským pozdravem,
Natálie
recepce
Hanka
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je ve wellness také vířivka.
Děkuji.
Hotel reSTART
Dobrý den, paní Hanko, děkujeme Vám za dotaz. V našem wellness Vám
můžeme nabídnout finskou saunu, aroma saunu, relaxační místnost a thajské
masáže za poplatek pokud nejsou součástí balíčku. Vířivku nabízí
sousední Aquacentrum, kam Vám můžeme poskytnout zvýhodněné vstupné.
Bohužel v termínu od 20. 7. – 6. 9. 2020 je Aquacentrum z důvodu
rekonstrukce uzavřené. S přátelským pozdravem Tým Hotelu reSTART****
marta
Mužů vědět proč na vašich stránkách je vše levnější jak zde? Jak
tohle muže Slevomat dopustit? A to s wellness, fitnes a se stejným
stravováním.
Hotel reSTART
Dobrý den, paní Marto,
děkujeme za Váš dotaz. Vaše otázka patří spíše obchodnímu týmu
Slevomatu. Portál Slevomat je jeden z našich obchodních partnerů a máme
pro spolupráci stanovené určité podmínky. Jsme přesvědčeni, že si zde
najdete pobytový balíček, který na našich stránkách nenajdete. Pevně
věříme, že si vyberete a brzy Vás budeme moci v našem hotelu
přivítat.
S přátelským pozdravem Tým Hotelu reSTART****
Martina
Dobry den, chtely bychom si u Vas rezervovat termin 15–16.8, ale
z rezervacnim systemu to nejde, i kdyz ukazuje volno, mohu se zeptat zda je to
mozne? Dekuji Martina
Hotel reSTART
Dobrý den paní Martino,
ve Vámi uvedeném termínu máme k dispozici pouze Economy pokoje. Tento pokoj
je primárně pro 1 osobu, ale lze ho využít i pro 2 osoby. Pro více
informací o pokoji navštivte naše webové stránky, nebo nás kontaktujte
telefonicky.
S přátelským pozdravem
Tým Hotelu reSTART****
Sabina
Dobrý den, je pro vás v pořádku i pobyt se 4 měsíčním miminkem?
Moc dekuji! :-)
Hotel reSTART
Dobrý den paní Sabino,
náš hotel je Family friendly tudíž miminka jsou v našem hotelu vítány!
K dispozici zde máme i na půjčení dětskou postýlku za cenu 200 Kč na
pobyt.
S přátelským pozdravem, Tým Hotelu reSTART****
Jaroslava Hábltová
Dobrý den, dívala jsem se na obsazenost a nevím, jestli zamodřené, je
obsazené.Např. v září od 6.9.do 9.9.2020, je volné? Děkuji, Jarka.
Hotel reSTART
Dobrý den paní Hábltová,
děkujeme Vám za zprávu.
V termínu od 6. 9. – 9. 9. 2020 máme ještě volné pokoje. Pokud Vás
naše nabídka zaujala, neváhejte si pobyt zarezervovat. Obsazenost hotelu se
velmi rychle zaplňuje.
S přátelským pozdravem,
Tým Hotelu reSTART****
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den , ručníky jsou k dispozici na pokoji?
Dobrý den paní Jarošová,
děkujeme Vám za dotaz.
Ano, na pokoji máme ručníky a také župany, které můžete využít při návštěvě našeho wellness.
S přátelským pozdravem Tým Hotelu reSTART****