Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pobyt v Mariánských Lázních pro 1 nebo 2 osoby: lázeňské procedury, wellness a polopenze
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Rezervaci si vytvořte na e‑mailu recepce@galahotels.cz nebo na tel. +420 354 697 111.
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.)
- Domácí mazlíčci: 400 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 400 Kč/noc (Parkovací místo je z důvodu omezeného počtu míst nutné rezervovat předem.)
- Rezervaci můžete 30 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 30 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Potrebujeme voucher pro 13lidi. Je to mozne? Termin 23.-25.10.2020
Dobrý den,
pokud se jedná o dvoulůžkové pokoje,máme ve Vámi požadovaném termínu
volnou kapacitu.Počet jednolůžkových pokojů je omezen.Děkujeme
Dobrý den! Chceme s kamarádkou přijet 25.-27.9., je nutné udělat rezervaci přes vás pak i nebo stačí tady na Slevomatu Zadat datum? Děkuji předem!
Dobrý den, standardní postup prosím konzultujte s provozovatelem portálu. Záleží na Vašem typu kuponu, voucheru atd. Děkujeme
Dobrý den
Chtěla jsem se zeptat na parkování.Je možné parkovat někde v blízkosti
hotelu.Třeba na veřejném parkovišti,když u vás jsou omezená místa na
parkování,jak jsem slyšela?Děkuji za odpověd
Jana
Dobrý den,
ano, parkování je možné v nedalekém parkovacím domě.
Těšíme se na vaši návštěvu.
Dobrý den, máme koupeny pobyt od zítra. Chtela jsem se zeptat, v kolik hodin můžeme dorazit do hotelu? Děkuji
Dobrý den, pokoje jsou hostům v den příjezdu k dispozici od
14 hod.
Můžete ovšem přijet i dříve a zatím než budou pokoje připraveny
využít lobby baru – u hotelu Chateu Monty Spa ***** kavárny s terasou a
krásným výhledem, kde je možné zakoupit kávu či jiné malé
občerstvení. nebo se projít v okolí.
Dobrý den, bylo by prosím možné u pobytu pro dvě osoby, kde je wellness v balíčku, domluvit nějakou vhodnou, přiměřenou alternativu pro jednu osobu (75let se zdravotními omezeními), když by téměř nic z nabízeného balíčku nevyužila? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, po příjezdu do hotelu lze kontaktovat wellness manažerku se kterou jistě naleznete vhodnou alternativu procedur.
Dobrý den, pobyt pro 1 osobu je myšleno v 1 pokoji, nebo dvoulůžkovém s cizí osobou, když chci přijet sama? Děkuji, hezký den
Dobrý den, ubytování je-li v jednolůžkovém pokoji, tak nikdo cizí s Vámi bydlet nebude. Pro upřesnění uveďte přímo název pobytového programu a cenu, abychom Vám mohli ověřit.
dobrý den, jsou k dispozici dětské postýlky?
Dobrý den, ano dětská postýlka je možná zdarma pro děti do 2 let.
Dobrý den. Chtěla bych vědět jestli zdravotní prohlídka je hned
v první den, abych mohla přizpůsobit čas příjezdu.
Děkuji,
Brejchova
Dobrý večer,
lékařská prohlídka není v den příjezdu, ale obvykle až den
následující.
Pokoj Vám je v den příjezdu k dispozici od 14 hod.
Dobrý den, jaký je, prosím, rozdíl mezi pokoji Comfort a De Luxe?
A pokud bych chtěla jeden z těchto pokojů s příplatkem, zakoupím
voucher na termín a upgrade si dohodnu emailem s hotelem, nebo jak
postupovat?
Děkuji :)
Dobré ráno, pokoj kategorie De Luxe je z balkonem. Změnu kategorie pokoje
vyřídíte emailem na adrese sales@galahotels.cz.
Pokud budete mít pod ID 1676348 další dotazy, obraťte se prosím na výše
uvedenou emailovou adresu.
Dobrý den, bylo by možné dokoupit plnou penzi či jak je možno řešit otázku obědu? Děkuji.
Dobrý večer, oběd lze zakoupit za 350 Kč na osobu. Případný zájem o dokoupení obědů lze řešit při příjezdu do hotelu.
Všechny procedury probíhají přímo vhotelu, nebo se musí někam docházet? Do sauny a bazénu se docházet musí? Děkuji Jeřábková
Dobrý večer, sauna a procedury jsou přímo v hotelu. Bazén se nachází v v hotelu Chateau Monty Spa Resort.
Dobrý den,ubytování pro jednoho je v jednolůžkovém pokoji?Děkuji za odpoveď.
Dobrý den, ubytování pro jednoho je v jednolůžkovém pokoji. Hezký den.
Jak je to s parkováním . děkuji
Dobrý den,
parkování je nutné předem rezervovat,cena 250,–Kč/1 den.Parkovací místa
jsou omezená.Děkuji
Dobrý den, jak mám postupovat v případě potřeby platby za pobyt
z fondu FSKP na fakturu?
Děkuji
Dobrý den,
při nákupu přes slevomat nelze vystavit fakturu na FKSP.
Hezký den
Dobrý den, je možné přijet s dětmi? A jaká by byla cena za děti 12 a 16 let?Děkuji za odpověď.
Dobrý den, je nutné poslat dotaz na náš email, jaký balíček budete
rezervovat.Podle toho Vám budeme vypočítávat cenu na děti.
Děkuji a hezký den
Děkuji za info. Ještě poprosim o cenu za dvě osoby na dvě noci s polopenzi cena přes vaše ubytování.Malého psa při prodloužení o dvě noci a platbu pres vás budete jeho pobyt účtovat jako cenu na slevomatu,nebo jinou?Děkuji moc a zřejmě dorazime
Dobrý den, pokud máte prosím další dotazy kontaktujte nás na recepce@galahotels.cz
Děkuji a hezký den
Berete lázeňské Vouchery / 4000 kč/ na pobyt na 8 dní.
Děkuji
Dobrý den, bohužel spol. Slevomat neumožňuje uplatnění státních voucherů.
Dobrý den,lze pak případně na místě doplatit ještě cca 1 až dvě noci za hotelovou cenu? Šlo by nám pouze o ubytování,případně snídani,nikoli už o procedury. Vim,že i slevomat nabízí variantu ubytování na vice nocí,ale zatím nejsme schopni z časových důvodů odhadnout,zda bychom opravdu pobyt prodloužit chtěli.A kupovat voucher na vice nocí a pak ho nechat propadnou je škoda…P.S.nějakoa čokoládova procedura by byla k dispozici? Za kolik? Děkuji
Dobrý den, na místě si lze objednat prodloužení pobytu. Procedury naleznete na https://www.excelsiormarienbad.com/upload/Soubory/GH_Spa_Menu_Excelsior_Cze.pdf.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den.
Bude tato nabídka i v roce 2021?
Chtěli bychom tuto nabídku uplatnit jako vánoční dárek.
Děkuji za odpověď .
R. Košanová
Dobrý den, tento pobyt končí 20.12.2020. V následujících dnech budou spuštěny nové akce na 2021. Jistě naleznete obdobný programový balíček.