4* pobyt v centru Českých Budějovic: snídaně, neomezená konzumace piva Budvar
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
na Slevomatu uvádíte Check in od 12:00,
Check out do 11:00, ale na Vašich webových stránkách Chek in od 14:00, Check
out 12:00. Co je tedy správně?
Hezký den paní Brynosh,
děkuji moc za Vaši zprávu a za zájem o pobyt v našem hotelu, moc si toho
vážím.
V rámci CHECK-INu je standardní čas od 14:00, ale pro hosty s pobytem
v rámci voucheru přes Slevomat je CHECK-IN již od 12:00.
Budeme se těšit, že Vás budeme moci u nás přivítat a mějte se
krásně!
Srdečně Vás zdraví,
Zuzana Rauchová
Dobrý den.Chtěl bych zakoupit pobyt pro 2 dospělé osoby a 2 děti ve věku 9 a 14 let v termínu 25.09 – 28.09.2020.Máte prosím volné pokoje vedle sebe?Díky za info Michal
Hezký den pane Michale,
děkuji moc za Vaši zprávu a za zájem o pobyt v našem hotelu, moc si toho
vážím.
Termín, který si přejete, je v pořádku a ještě máme volné Family
roomy, nebo-li 2 pokoje vedle sebe, které jsou propojené dveřmi. Tento typ
pokoje je pro vás a Vaši rodinu úplně ideální. Rezervace začínají nyní
chodit, tak se budu těšit na tu Vaši.
Mějte se moc hezky a přeji Vám pěkný den!
Zuzana Rauchová
Zdravím! Je možno v hotelu uložit při pobytu kola? Děkuji.
Vážený pane Lorenzi,
děkuji moc za Vaši zprávu a za zájem o pobyt v našem hotelu, moc si toho
vážím.
V rámci uložení kol je vše v pořádku a kola Vám v hotelu uschováme
ZDARMA.
Budu se moc těšit na Vaši rezervaci a mějte se moc hezky!
Srdečně Vás zdraví,
Zuzana Rauchová
Dobrý den,
máte volné 2 dvoulůžkové pokoje od 18. do 21.9.?
Předem děkuji za odpověď.
Petr
Hezký den pane Petře,
děkuji moc za Vaši zprávu a za zájem o ubytování v našem hotelu, moc si
toho vážím.
V rámci termínu: 18. – 21. 9. 2020 je vše v pořádku, pokoje jsou
volné a budu se moc těšit na Vaši rezervaci.
Mějte se zatím moc hezky a přeji Vám pěkný den!
Srdečně Vás zdraví,
Zuzana Rauchová
Dobrý den,
na stránkách hotelu jsem nenašla, zda-li je součástí vybavení koupelen
i fén, předpokládám že ano, ale pro jistotu prosím o odpověď. Na pobyt
u vás už se moc těšíme :-)
s pozdravem Kateřina
Hezký den paní Kateřino,
děkuji moc za Vaši zprávu a za informaci ohledně našich koupelen. Vše je
v pořádku, všechny koupelny disponují fény.
Moc se těšíme na Váš příjezd a mějte se krásně!
Srdečně Vás zdraví,
Zuzana Rauchová
V nabídce slevomatu jsem zadal možnost ubytování se psem a vyběhla mi i vaše nabídka, chtěl bych se ujistit, že tato možnost je reálná. děkuji.
Hezký den pane Buriana,
děkuji moc za Vaši zprávu a za zájem o pobyt v našem hotelu. Moc si toho
vážím.
V rámci ubytování pejska je vše v pořádku, u nás jsou zvířecí
mazlíčci vítáni:-).
Budu se moc těšit na Vaši rezervaci a mějte se moc hezky!
S přáním pěkného dne,
Zuzana Rauchová
Dobrý den. Budeme cestovat s detmi 4 a 1.5 let. Je třeba pro ně vlastní pokoj nebo je možné domluvit píšťalku. Popřípadě jaká je tam cena. Děkuji za odpověď. Termín by byl 13–15.8.20 děkuji. P.
Dobrý den, děkujeme za dotaz.
Bohužel u nás v hotelu žádné přistýlky nemáme. Pokud by to bylo pro
Vás pohodlné, tak můžete zakoupit jen 1 voucher a obě děti si nechat
spolu na pokoji na 1 manželské posteli, případně postýlce zcela zdarma.
Nebo je možné doobjednat ještě 1 sousední pokoj za doplatek
990,–CZK/noc.
Budeme se těšit na Vaši rezervaci a přejeme hezký den.
S pozdravem, Alena Brzková
Dobrý den,
rádi bychom se u vás ubytovali v termínu od 8.8. – 11.8. s manželem a
synem (4 roky). Jaké možnosti ubytování byste nám mohli nabídnout?
Děkuji za odpověď
Veronika Procházková
Vážená paní Procházková,
děkuji moc za Vaši zprávu a za zájem o ubytování v našem hotelu, moc si
toho vážím.
V rámci ubytování můžete bydlet spolu se synkem na jednom pokoji a budete
ho mít společně u sebe a tím pádem je ubytování pro Vašeho syna zcela
ZDARMA.
Budu se moc těšit na Vaši rezervaci a mějte se zatím moc hezky!
S přáním pěkného dne,
Zuzana Rauchová
Dobrý den,
mám zájem o pobyt na 6 nocí. Jsme 2 dospělí a 2 děti ( 6 a 15 let).
Můžete mi prosím nabídnout ubytování a cenu? Nějak se nemohu dopátrat,
jak je to u vás s těmi dětmi :-) Termín navrhněte podle vašich kapacit
… chceme na cca 5 –6 nocí ve dnech 1.8. – 10.8. Moc děkuji.
Hádková
Dobrý den, paní Hádková,
děkujeme Vám za zájem o ubytování v našem hotelu. Ve Vámi uvedeném
termínu máme zatím stále volné pokoje, konečný výběr tedy nechám na
Vás. :) Pro děti mohu nabídnout sousední dvoulůžkový pokoj za příplatek
990,–CZK/pokoj/noc.
Budu se moc těšit na Vaši rezervaci a mějte se moc hezky!
S přáním pěkného dne, Alena Brzková
Dobrý den, je možné u Vás využít slevy, které poskytuje Jihočeský
kraj na vstupné letošní sezónu? Předpokládám že slevu na ubytování asi
ne, ale na vstupné?
Děkuji
Hezký den pane Tomáši,
děkuji moc za Vaši zprávu a za informaci o slevách a vstupném v rámci
Jihočeského kraje a přiznám se, že nevím, co přesně myslíte. Pokud mi
zašlete více informací, ráda vše zjistím a prověřím. Moc předem
děkuji.
S přáním pěkného dne,
Zuzana Rauchová
Dobrý den, rádi bychom se u Vás ubytovali s manželem a naším 2letým
synem, který by s námi spal v posteli. Při objednání online mi nelze ale
dítě zadat. Bude za něj nějaký příplatek? A je nutné ho někde udávat
v online rezervaci?
A parkování nemusíme tedy objednávat předem?
Děkuji
Hezký den paní Martino,
děkuji moc za Vaši zprávu a za zájem o ubytování v našem hotelu. Moc
rádi Vás u nás přivítáme i s Vaším kloučkem a pokud bude klouček
s Vámi na pokoji, bude mít ubytování ZDARMA. Stačí tuto informaci, že
s Vámi pojede klouček napsat třeba do poznámky a my už si vše na hotelu
zařídíme.
Budu se moc těšit na Vaši rezervaci a mějte se moc hezky!
S přáním pěkného dne,
Zuzana Rauchová
Dobrý den,
máte rodinný pokoj volný v termínu od středy 22.7. do soboty 25.7.?
Rodinný pokoj znamená, že jsou to dva dvoulůžkové pokoje propojené
dveřmi, mají oba pokoje TV?
Děkuji za odpověď.
Blanka Škorpová
Hezký den paní Škorpová,
děkuji moc za Vaši milou zprávu a za zájem o pobyt v našem hotelu.
Jsem moc ráda, že jste se v rámci plánování Vaší dovolené obrátili
také na náš hotel, jen se budu muset omluvit, ale rodinné pokoje máme pro
tento termín již plně obsazené.
Bylo by možné pro Vás připravit 2× dvoulůžkový pokoj, kde by byly pokoje
hned vedle sebe na stejném patře? Určitě i takto si svůj pobyt na našem
hotelu užijete.
Ráda pro Vás prověřím i jiné termíny, pokud si budete přát.
Moc předem děkuji a těším se na Vaši rezervaci!
S přáním pěkného dne,
Zuzana Rauchová
Dobrý den, chtěla bych si k Vám zakoupit poukaz na slevomatu. Jen se chci zeptat měli by jsme sebou syna 1 rok který by spal s námi v posteli. Jestli by jsme dopláceli nějaký poplatek za dítě u Vás ? Děkuji s pozdravem Valná
Hezký den paní Valná,
děkuji moc za Vaši milou zprávu a za zájem o ubytování v našem hotelu.
V rámci ubytování Vás rodičů a ročního synka je vše v pořádku,
pokud bude s Vámi na pokoji na společné posteli, nebudeme účtovat žádný
další poplatek.
Moc se těším na Vaši rezervaci a mějte se moc hezky!
S přáním pěkného dne,
Zuzana Rauchová
Dobrý den, mám dotaz k pobytu s dětmi. Byli bychom 2 dospělí a
4 děti – 4,7,10,11 roků. Máme koupit 2 vouchery nebo nabídnete jiný
způsob ubytování.
Děkuji za odpověď.
Zdenka
Hezký den paní Zdenko,
děkuji moc za Vaši zprávu a v rámci pobytu dětí – pokud budete
2 dospělí a 4 děti, bude nejlepší koupit si vouchery a my Vám dáme
pokoje hned vede sebe a zkusím – podle termínu – Vám tam dát ještě
Family room, abyste měli 2 pokoje propojené dveřmi a pak jeden pokoj
standardní.
U hotelu máme menší dětské hřiště, tak se malé dětičky u nás hezky
vydovádí:-).
Budu se moc těšit na Vaše rezervace a mějte se krásně!
Těšíme se na Váš příjezd!
Zuzana Rauchová
Dobrý den, rád bych se zeptal, zdali je u této nabídky automaticky rezervován pokoj s manželskou postelí či je nutné takový požadavek telefonicky/emailově zadat přímo Vám. Děkuji za odpověď
Hezký den pane Ondro,
děkuji moc za Vaši zprávu a v rámci ubytování a pokoje je lepší zadat
třeba do poznámek nebo do speciálního přání požadavek na pokoj
s manželskou postelí. Pokud mají klienti stejné příjmení, pak můžeme
automaticky připravit DBL pokoj, ale pokud mají hosté různá příjmení,
nevíme přesně, zda-li si přejí postele u sebe či nikoli.
V rámci Vaší rezervace Vám rádi DBL pokoj připravíme.
Mějte se zatím moc hezky a budu se těšit na Vaši rezervaci!
S přáním pěkného dne,
Zuzana Rauchová
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, jak je to s parkováním při koupi pobytu přes
slevomat?
Děkuji
Hezký den pane Forbelský,
děkuji moc za Vaši zprávu a za dotaz ohledně parkování a jak vidím,
omylem Vám odpověděli naši kolegové z Liberce.
v rámci parkování v Clarion Congress Hotelu České Budějovice můžete
parkovat na našem rozsáhlém parkovišti a cena za parkování činí:
160,–CZK/auto/noc.
Budu se moc těšit na Vaši rezervaci a mějte se krásně!
Srdečně Vás zdraví,
Zuzana Rauchová
Clarion Congress Hotel České Budějovice
Dobrý den, tříletý by spal s námi v posteli. Je možné jen přistýlku pro 5leteho? Jaká by byla cena. Děkuji
Hezký den paní Zuzano,
děkuji moc za Vaši zprávu a budu se muset omluvit, náš hotel bohužel
nedisponuje přistýlkami, můžeme opravdu nabídnout naše rodinné pokoje,
které jsou velmi příjemné.
Budu se moc těšit, že se k nám přijedete podívat a mějte se moc
hezky!
S přáním pěkného dne,
Zuzana Rauchová
Dobrý den, pobyt s dětmi není možný? Nikde jsem nenašla informace ohledně doplatku, mám děti 3+5 let. Děkuji
Hezký den,
děkuji moc za zájem o ubytování v našem hotelu a velmi rádi přivítáme
Vás i Vaše dětičky. V tomto případě Vám mohu nabídnout tzv. Family
room, což jsou dva pokoje propojené dveřmi. Jeden pokoj budete mít v rámci
balíčku a druhý by byl za příplatek: 1000,–CZK/pokoj/noc.
Budu se moc těšit na Vaši rezervaci a pokud budete mít ještě jakékoli
dotazy, jsem Vám plně k dispozici.
S přáním pěkného dne,
Zuzana Rauchová
Clarion Congress Hotel České Budějovice
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
jak je možné, že při rezervaci přes Slevomat je to o šest set korun dražší, než když si stejný termín rezervuji přímo v rezervačním systému Clarionu?? Chcete argumentovat neomezenou konzumací piva, které stejně nikdo nenosí?
Hezký den kliente,
děkuji moc za Vaši zprávu ohledně naší nabídky a pobytu přes Slevomat. Vše jsem nyní prošla a zkontrolovala a bohužel není pravda, co píšete. Nabídka pobytu na našem hotelu s neomezenou konzumací piva je přes Slevomat nejvýhodnější a mnoho hostů ji využívá. Chtějí si pobyt zpříjemnit konzumací piva a v rámci tohoto balíčku mohou a stojí to opravdu za to.
Děkuji moc za pochopení a budu se těšit, že si svůj pobyt na našem hotelu přes Slevomat zarezervujete.
S přáním pěkného dne,
Zuzana Rauchová