Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
3–15 dní v Jizerských horách pro páry i rodiny: polopenze s all inclusive nápoji
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve na e‑mailu permon.albrechtice@seznam.cz či telefonu +420 731 526 652 nebo 734 740 054. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Před zakoupením voucheru si ověřte dostupné kapacity.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za větší pokoj až na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- V rámci rodinné varianty 1 dítě již v ceně voucheru včetně všech služeb - nutno zadat do objednávky.
- Domácí mazlíčci: 150 Kč / noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 25 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 25 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den rádi by jsme navstili vás hotel v termínu 21.8–23.8 je volne místo? Dekujeme
Dobrý den, Terezo :)
Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné
kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na
vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí
volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který
Vám bude vyhovovat :)
Pěkný den
Dobrý den, poptavám zda máte volny termin 31.7 až 2.8 pro 2 osoby a dvě děti, děkuji za odpověď
Dobrý den, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den
Dobrý den, dají se ve vašem penzionu bezpečně uschovat elektrokola? A Je tam dostatek příležitostí k výletům na kole? Děkuji
Dobrý den, Ivano, uschovat kola není žádný problém a příležitost na výlet kole také :) Pěkný den
Dobrý den. Děkuji za info. V tom případě mám dotaz, zda by bylo možné obj. 2× pokoj pro 2+1 (2dospělé+1dítě) v termínu 15.-18.8.? Nepodařilo se mi to do systému takhle zadat! Navíc bychom potřebovali, aby oba pokoje byly ve stejném objektu!! Díky za info zpět, A.
Dobrý den,
bohužel je již plně obsazeno v tomto termínu
děkuji
Dobrý den. Mám dotaz ohledně kalkulace ceny. Uvádíte dítě 10let zdarma. Když zadám variantu (3 noci) 2 dospělí+1 dítě (4.r.), vychází mi cena 4190,– Kč. Když zadám 1 dospělí+1dítě (6 let), vychází také 4190,– , tak nechápu rozdíl, kde se zvýhodní dítě do 10let zdarma? Děkuji za objasnění a přeji hezký večer, A.
Dobrý den, Aleno :) jde o to, že voucher je minimálně pro dvě dospělé osoby. S němi máte, jak píšeme, dítě do 11,9 let zdarma. Pokud zadáte jen jednu dospělou, počítá se dítě jako druhý dospělý, proto je cena stejná. Pěkný den :)
Dobrý den.Je prosím volný termín od 25.7.-29.7.2020 pro 4 osoby,2dospělý a dítě 11 a 16 let s polopenzí a je možnost malého pejska.Popřípadě poprosím cenu a jak objednat.Děkuji Vejmělková
Bohužel v tomto termínu je již plně obsazeno
Dekuji
Dobrý den, prosím o info, zda máte volno 25.-28.9. pro 2 dospělé a 3 děti (1,6,8 let) a jaká bude cena s polopenzí. Děkuji
Dobrý den, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den
Dobrý den,
pokud objednám pobyt pro 2, budeme ve dvoulůžkovém pokoji? Děkuji
Hegedušová
Krásný den, Zdenko,
v případě, že zakoupíte voucher pro 2 osoby, budete ubytování ve
dvoulůžkovém pokoji. V případě, že budete požadovat 2 oddělené
postele, ověřte si vždy předem kapacitu tohoto pokoje přímo u hotelu.
Děkuji a přeji pěkný den, Mikoláš!
Dobrý den. Zajímalo by mě, pokuď zadám ubytování 2 dospělý a 4 děti- 1 rok, 4 roky, 10 a 14 let? zdá budeme všichni spolu na pokoji a zda uvedená cena 5590 kč za 2 noci v září je i včetně polopenze? Děkuji
Dobrý den :) ano můžete bydlet všichni pohromadě. Hotel nabízí až 10lůžkové pokoje. Cena je poté včetně polopenze pro všechny. Pěkný den :)
Dobrý den,
ano všichni dohromady v rodinném studiu
děkuji
Dobrý den,
jaké je rozložení pokoje při ubytování 2 dospělých a 4 dětí
(1 malé své lůžko nepotřebuje)?
Děkuji za odpověď
Dobrý den,
žádné
děkuji
Dobrý den je na pokoji televize a WiFi jde i na pokoji
Ano…tv na přání wi-fi připojení po celém objektu
Chci se zeptat jak daleko je zastávka od penzion děkuju
Dobrý den…cca 300 metrů
děkuji
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, psala jsem Vám mail s dotazem, do teď nemám odpověď…
Dobrý den, v této situaci je nejrychlejším způsobem kontaktovat hotel na tel. +420 731 526 652 :) Dovolala jsem se ihned, poprosím vás tedy spíše o kontakt na telefonním čísle :) Děkuji za pochopení a přeji hezký den :)