1/22
4* hotel v Zakopaném: snídaně či polopenze a wellness vč. privátního
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, máme voucher jaro podzim, na jaře se nedalo kvůli první vlně koronaviru využít, léto nám nebylo umožněno ani za příplatek, na podzim oba termíny kdy jsme mohli přijet plno a teď uzavřeno kvůli druhé vlně koronaviru? To už si děláte srandu? Takže budem mít na to, abychom využili jen od 7–18.12.???? A to jen pokud bude volno a možná budem připlácet 3 tis Za testy? Za to jsme zaplatili? S hotelem se nedá domluvit… Teď pro změnu nemůžeme ani přijet. A 4 tis v háji…
Dobrý den, Veroniko, mrzí mě, že máte s voucher takové komplikace. Můžete se obrátit na naši zákaznickou podporu přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám pomůžete situaci vyřešit. Pěkný den