Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Sport i odpočinek v Harrachově: neomezený wellness a polopenze
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Další dotazy směřujte na e‑mailu sklar@orea.cz nebo na tel. +420 481 560 111.
- 3. osoba (rozkládací přistýlka na pokoji nebo dětská postýlka):
- Díte do 5,9 let s polopenzí (max. 1 dítě, je nutné informovat hotel dopředu): zdarma
- Dítě od 6 do 11,9 s polopenzí: 490 Kč/noc
- Dítě starší 12 let s polopenzí: 980 Kč/noc
- 4. osoba je možná pouze na lůžku s rodiči (tedy pouze dítě do 5,9 let)
- Domácí mazlíčci: 500 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobry den.Mate pujčovny kola?
Dobrý den, přímo v hotelu sídlí půjčovna koloběžek (klasických i elektrických). Co se týče kol, naši recepční Vám rádi poradí a doporučí půjčovny v okolí, kterých je několik. Hezký den, Daniel.
Dobrý den, je možné přijet s více, jak jedním pejskem? A jaký je pak poplatek? Děkuji
Dobrý den, možné to je. Poplatek za každého pejska je 300,– Kč za noc. Samozřejmostí je miska a pamlsky. Hezký den, Daniel.
Dobrý den,
je možné si dokoupit k pobytu ve všední dny, neomezený wellness
u 5 denního pobytu místo polopenze all inklusive? Jednalo by se o termín
21.9. – 25.9.2020
Děkuji za odpověď
Švecová
Dobrý den, paní Švecová, all inclusive v nabídce bohužel nemáme. Stravování přes den zajišťuje lobby bar, ve kterém si můžete v příjemné atmosféře dopřát oběd dle aktuální a la carte nabídky. I tak věříme, že si pobyt v Orea Resortu Sklář vychutnáte plnými doušky. Hezký den, Daniel.
Dobrý den,
děkuji za reakci a šla by aspoň plná penze, když ne all inklusive?
Moc děkuji
Martina Švecová
Dobrý den, paní Švecová, nabízíme pouze pobyty se snídaní, nebo polopenzí formou bufetu. Bufetová restaurace je tedy přes den uzavřena. Veškeré další stravování je následně možné individuálně v našem Lobby Baru. Hezký den, Daniel.
Dobrý den, je možné u vás objednat podzimní víkendový pobyt od pa-ne?
Dobrý den, Jano :) takovou variantu bohužel v nabídce nemáme. Můžete se obrátit přímo na hotel, zdali Vám nějakou nabídku dá nebo se můžete porozhlédnout po našem portálu, zdali Vás neosloví něco jiného. Pěkný den :)
Dobrý den, lze uplatnit příspěvek od zaměstnavatele? Děkuji
Dobrý den, Lído, pokud potřebujete proforma fakturu pro svého
zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku
voucheru bez rezervace termínu a zvolte způsob platby na bankovní převod.
Twisto není možné použít pro způsob platby bankovním převodem. Poté se
obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Kontaktní
údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak
uplatnit“.
V případě platby přes proforma fakturu dojde k úpravě doby splatnosti,
není tak třeba uhradit do 2 pracovních dní, jak standardně píšeme.
Samozřejmě chápeme, že vyřizování proforma faktury může zabrat trochu
času a proto vám na připsání platby výjimečně počkáme týden.
Pěkný den
Dobrý den!Chtěla bych se zeptat na cenu pro dva dospělé a dvě děti 9 a 11 let?Děkuji.
Dobrý den, Iveto, děti od 6 do 11,9 jsou za příplatek 490 Kč/noc s polopenzí. Na pokoj je však možné umístit pouze jednu přistýlku. 4. osoba je možná pouze na lůžku s rodiči (tedy pouze dítě do 5,9 let). Pěkný den
Dobrý den, kapacita Deluxe a Executive pokoje je omezena na dvě dospělé osoby a jedno dítě na přistýlce. Výjimku děláme u druhého dítěte do 5,9 let, kterému nevzniká nárok na samostatné lůžko. Řešením mimo rezervace dvou samostatných pokojů je už pouze rodinný pokoj, který ovšem nemáme zde na Slevomatu v nabídce. Hezký den, Daniel.
Dobrý den, chceme využít pobyt od neděle do pátku od 19.7. do 24.7.2020, dva dospělí a jedno dítě (2 roky). Kolik budeme za vnučku doplácet? Moc děkuji za odpověď.
Dobrý den, dítě do 5,9 let je zdarma vč. polopenze. Nedoplácíte tedy nic, jen informaci, prosím, uveďte v poznámkách rezervace. Budeme se těšit! Daniel
Dobry den,hledame ubytovani pro 2 osoby a
2 kocicky(bezproblemove,zvykle cestovat)od 23.12.(Vanocni pobyt) do
2.1.2021(Silvestrovsky pobyt).Prosim a kratkou odpoved,popripade predbeznou
kalkulaci.Preji pekny den
Zdenek Belsky
Dobrý den, vánoční a silvestrovské pobyty nejsou zde na Slevomatu k dispozici, proto bych Vás odkázal přímo na naše rezervační oddělení, kde Vám rádi s rezervací pomůžou. Prosím, napište na rezervace.sklar@orea.cz nebo volejte +420 481 560 111. Budeme se těšit. Daniel
Dobrý den,
rádi bychom přijeli se 4letými dvojčaty, ale nerozumím tomu, jak je to
v případě dvou dětí. Pokud tomu správně rozumím tak při jednom
dítěti se nedoplácí nic a je to si s polopenzí,ale nevím, jak by to bylo
v případě druhého dítěte. Prosím o brzkou odpověď děkuji
Nekolová.
Dobrý den,
i druhé 4leté dítě je v tomto případě zdarma včetně polopenze, pouze
nemá nárok na vlastní přistýlku. Těšíme se na brzkou shledanou.
Daniel
Dobrý den,
prosím jak nejlépe zarezervovat pobyt s balkónkem a jak je to u Vás
s parkováním? Poslední dotaz je kolik se platí za přistýlku pokud by
chtěl s námi přijet 15 let syn. Děkuji moc za odpověď
Dobrý den, Iveto :) pokoj s balkónem by neměl být problém. Můžete tento požadavek napsat do poznámky při rezervaci a jistě se Vám v hotelu budou snažit vyhovět. Parkování je u hotelu zdarma. Za dítě (15 let) se poté doplácí 980 Kč/noc včetně polopenze. Pěkný den, Lukáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý večer, chtěla bych se zeptat na cenu pro 4 cennou rodinu "2 dospělý, 1 dítě 8let a druhé 14 let. Polopenze, termín od 1.3.2021 až 4.3.2021.Plus neomezený wellnes. Děkuji za odpověď Nikola Jirůvová
Dobrý den, Nikolo :)
tato nabídka je koncipována jen do 20.12.2020. Můžete si nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka, a tak Vám případná další akce neunikne, nebo si vybrat z jiných nabídek, které budou vyhovovat Vašim preferencím.
Pěkný den :)