Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na recepcja@hotelkudowa.pl nebo na tel. +48 748 665 000. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučujeme provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
jak to vypadá nyní s opatřeními kvůli Covid 19? Pobyt jsem koupila
rodičům jako dárek a mají přijet tuto sobotu 26.9.2020 na 3 dny. Je na
hotelu nějaké omezení? Děkuji Vám za aktuální informace. Ráda bych, aby
vše proběhlo tak jak má a byli spokojení s dárkem. S pozdravem
Rašková
Hotel Kudowa
Dzień dobry, w hotelu stosujemy się do wszystkich procedur związanych
z covid-19. Wszystkie usługi w hotelu są dostępne. Posiłki w restauracji
są serwowane. Ograniczenia dotyczą ilości osób w jacuzzi (max 2 osoby) i w
saunach (max 2 osoby). Na terenie hotelu należy chodzi w maseczkach.
Pozdrawiamy
Hotel Kudowa ****
Petra
Dobrý den, mám intoleranci lepku a laktózy , jak moc je mi poskytovatel
služeb ochoten vyjít vstříc? Děkuji Petra
Hotel Kudowa
Dzień dobry. Nie ma problemu, posiłki zostaną przygotowane zgodnie z Pani
dietą, bez glutenu i bez laktozy. Jeśli dokona Pani rezerwacji w naszym
hotelu, bardzo proszę podać recepcji informacje o diecie. Zapraszamy
Hello. No problem, meals will be prepared according to your diet, gluten-free
and lactose-free. If you make a reservation at our hotel, please provide the
reception with information about your diet. We invite you
Lubomir Vintr
Jak je to s omezeními s Covid 19?
Hotel Kudowa
Dzień dobry. Spełniamy wszystkie wytyczne dotyczące covid-19. Należy
pamiętać, że noszenie maseczek w pomieszczeniach hotelu jest obowiązkowe.
Wszystkie atrakcje są czynne, natomiast są ograniczenia w ilości osób,
szczególnie w saunach i jacuzzi. Posiłki są serwowane. Zapraszamy
Hello. We meet all covid-19 standards. Please note that masks are obligatory at
the hotel. All attractions are open, there are restrictions about number of
people, especially in saunas and jacuzzi. Meals are served. We invite you
Markéta Koželuhová
Dobrý den je možný pobyt 28.8.-30.8. pro 2+2(13,16 let), s polopenzí
mohla bych vědět cenu, jak mám provést rezervaci? Děkuji Koželuhová
email karasova33@seznam.cz
Slevomat.cz
Dobrý den, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím
Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde
stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před
Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba
najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Cena se vám automaticky
vypočítá v košíku, pokud zadáte počet osob a věk dětí :)
Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
jak to vypadá nyní s opatřeními kvůli Covid 19? Pobyt jsem koupila rodičům jako dárek a mají přijet tuto sobotu 26.9.2020 na 3 dny. Je na hotelu nějaké omezení? Děkuji Vám za aktuální informace. Ráda bych, aby vše proběhlo tak jak má a byli spokojení s dárkem. S pozdravem Rašková
Dzień dobry, w hotelu stosujemy się do wszystkich procedur związanych z covid-19. Wszystkie usługi w hotelu są dostępne. Posiłki w restauracji są serwowane. Ograniczenia dotyczą ilości osób w jacuzzi (max 2 osoby) i w saunach (max 2 osoby). Na terenie hotelu należy chodzi w maseczkach. Pozdrawiamy
Hotel Kudowa ****