Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřené vouchery: Rezervaci proveďte co nejdříve po zakoupení voucheru na tel. 493 599 210 nebo na e‑mailu info@grandhoteljicin.cz – při rezervaci uveďte kód voucheru.
Rezervaci můžete 5 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 5 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
byl by volný termín 21.8.-23.8.2020 pro dva?
A jestli dobře chápu lze si wellness zarezervovat jen pro nás dva?
Děkuji A.
Grand Hotel Praha
Dobrý den, v tomto termínu je volno, vyberte si baliček a udělejte
rezervaci na termín. Ve všech baličkách je privátní wellness v ceně.
A.
Ondřej Hrad
Dobrý den. Rád bych využil nabídku přes FKSP. Bohužel v košíku nikde
nevidím možnost zaskrnuti fksp tak jak je to uvedené na informacich
slevomatu. Můžete mi poradit jak postupovat dále? děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Ondřeji :) pokud máte možnost čerpat příspěvek od
zaměstnavatele, nejprve si vyberte nabídku a objednejte si voucher bez
termínu a jako způsob platby zvolte bankovní převod. Od nás vám na e-mail
přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel.
Hotel vám vytvoří proforma fakturu a váš zaměstnavatel ji uhradí.
Bohužel ne všechny hotely proforma fakturu vystaví, proto doporučuji nejprve
kontaktovat daný hotel. Krásný den, Lukáš :)
Michaela Herainová
Dobrý den, nabídka je polopenze, ale v popisu je uvedeno:
strava-snídaně. Můžete mi sdělit,co platí. děkuji Míša Herainová
Slevomat.cz
Dobrý den, Michaelo :) v této nabídce jsou varianty jen se snídaní nebo
i s polopenzí. Všechny jsou popsány. Je jen na Vás, kterou si vyberete.
Pěkný den, Lukáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
byl by volný termín 21.8.-23.8.2020 pro dva?
A jestli dobře chápu lze si wellness zarezervovat jen pro nás dva?
Děkuji A.
Dobrý den, v tomto termínu je volno, vyberte si baliček a udělejte rezervaci na termín. Ve všech baličkách je privátní wellness v ceně.
A.