4* hýčkání v Karlových Varech: bazénové a wellness centrum i lázeňské procedury, snídaně či polopenze
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, chci se prosím zeptat jak je to s procedurami při pobytu na
5 nocí ? Uvádíte 16 za 7 nocí, tak jak to funguje při 5 nocích ?
.A jen pro upřesnění zda jsou v ceně ? Raději se ptám, jde totiž
o dárek. Děkuji za odpověď.
S pozdravem
Vladimír
Dobrý den, na 5 nocí je podáváno 12 procedur. S pozdravem Parkhotel Richmond
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, pokud objednám dva pobyty pro rodiče samostatně, zda li je možnost toho, aby dostali pokoj dohromady a ne dva jednolůžkové. Moc děkuji za odpověď.
Dobrý den,
dané varianty nabídky jsou koncipované takovým způsobem, že v případě,
že vybíráte pobyt pro dvě osoby, volíte si rovnou variantu pro dvě osoby,
kdy následně můžete vybírat mezi standardem a větším pokojem Lux, jež
je za příplatek.
Nicméně pokud je Váš zájem o tento individuální způsob opravdu veliký,
doporučuji kontaktovat přímo hotel přes email, takže byste se spolu
eventuálně mohli domluvit na podrobnostech. :)
Krásný den,
Květoslava
Dobrý večer, prosím o informaci, zda je možné si objednat voucher na pobyt z Vaší nabídky " 4* hýčkání v Karlových Varech (Hotel Richmond): bazénové a wellness centrum s lázeňské procedury, s polopenzí, pro 2 osoby na pokoji Standard? Včera večer 14.12.2020 jste měli v nabídce (tento voucher jste nabízeli za 5.999,–Kč) a dnes již vidím pouze s možností pokoje DeLuxe (za 7.190,–Kč). Děkuji za odpověď Iva Matoušková
Dobrý večer, je možné, pokud jste chtěla konkrétní termín rezervace, že už jsou pokoje v daném termínu vyprodány. S pozdravem Parkhotel Richmond
Dobrý den, je možné zakoupit tento balíček pro 3 osoby v rámci
jednoho pokoje? Děkuji Kolkova
https://www.slevomat.cz/akce/1673006-4-wellness-hyckani-se-stravou-v-karlovych-varech?matchingVariants=5845216-5845200-5845218-5845202-5845220-5845222&bannerId=11047192&filtersHash=4cb893&position=1
Dobrý den, musíte si zakoupit pokoj lux, na kterém je možná přistýlka. Přeji pěkný den Parkhotel Richmond
Dobrý den. Prosím jsou volné termíny pro 1 osobu koncem května např. 26–28?Děkuji.CHytilová
Dobrý den, Libuše, volné termíny hotelu naleznete v online kalendáři nabídky, v tuto chvíli vidím termín 26.-28.5. jako volný, případně můžete kontaktovat hotel na tel. +420 353 177 505 nebo e-mailu reservation@richmond.cz a domluvit se s nimi. Krásný den :) Pavla
Dobrý den, mám dotaz. Je možno při pobytu pro dvě osoby vzít sebou i šestileté dítě bez nároku na lůžko a nebo na přistýlku? Děkuji Korec
Dobrý den, Tomáši, příplatek za dítě 6–11,9 let na přistýlce včetně snídaně je 200 Kč/noc, včetně polopenze 225 Kč/noc a včetně plné penze 250 Kč/noc – bez procedur. Pokud chcete vzít s sebou dítě bez nároku na lůžko a další služby můžete se zkusit domluvit přímo s hotelem, zda by to bylo možné. Pěkný den :)
Dobrý den,
prosím o info, zda u pobytu s polopenzí je možno si vyměnit večeři za
oběd nebo doplatit oběd a za kolik. moc děkuji Zuzana
Dobrý den, ano, jsou možné obě varianty, vyměnit oběd za večeři nebo
dokoupit oběd. Dokoupený oběd nebo večeře stojí
Kč 200,–. Pěkný den Parkhotel Richmond
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda si při ranním bufetu vybere z nabídky (a
vlastně u celé polopenze) i vegansky se stravující člověk.
Děkuju moc.
Hezký den,
Veronika
Dobrý den, v naší běžné nabídce nejsou veganská jídla, ale je možné, v případně že si klient z běžné nabídky nevybere, s obsluhou domluvit přípravu jiné stravy za příplatek. Přejeme pěkný den a zůstáváme s pozdtavem Parkhotel Richmond
Dobrý den, při pobytu na tři dny pro dvě osoby se snídání a
wellnes – je možné dokoupit večeře?
Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, ano večeře je možné dokoupit na místě v hotelu za 200 Kč na osobu. Přeji pěkný den Parkhotel Richmond
Dobrý den mohu se zeptat jak je to s parkováním a cena
jezdí od hotelu nějaká doprava k vřídlům
Děkuji Dana
Dobrý den, parkování je možné přímo v areálu hotelu za 100 Kč na den, před hotelem je autobusová zastávka, tímto autobusem dojedete přímo k Vřídlu. Jízdenky na autobus je možné koupit na recepci. Přejeme pěkný den Parkhotel Richmond
Dobrý den, lze na pobyt pro 2 osoby, který bude trvat alespoň 6 nocí s procedurami, čerpat voucher do lázní v hodnotě 4000 Kč pro 1 osobu. Děkuji za informaci.
Dobrý den, zatím je možné čerpat státní voucher pouze na přímo, tedy když klient udělá rezervace přímo v hotelu a ne přes prostředníka a to pouze do konce tohoto roku. Vláda jedná o prodloužení voucheru do půlky příštího roku, ale zatím nic není schváleno. Přeji pěkný den.
Chci zrušit objednávku
Dobrý den, Kateřino, pokud máte jakýkoli problém s Vaší objednávkou, ozvěte se nám na podpora@slevomat.cz a vše společně vyřešíme. Pěkný den :)
Dobrý den,
je možné koupit voucher přes FKSP?
Moc děkuji za odpověď.
Dobrý den, Ivo, pokud máte možnost čerpat příspěvek od zaměstnavatele, nejprve si vyberte nabídku a objednejte si voucher bez termínu a jako způsob platby zvolte bankovní převod. Od nás vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel vám vytvoří proforma fakturu a váš zaměstnavatel ji uhradí. Bohužel ne všechny hotely proforma fakturu vystaví, proto doporučuji nejprve kontaktovat daný hotel. Krásný den Pavla
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
dobrý den
chtěl jsem k vám jet těsně před vánoci a logicky z toho sešlo
dotaz nyní až otevřete lze u vás za stejnou cenu pobyt prodloužit třeba o 1–2 noci nebo si mám koupit další voucher , další dotaz nejsme věštci ale v březnu to už bude možné nebo na tuhle sezonu si mám přes e shop raději pořídít stan a spací pytel
Dobrý den, Tomáši,
s takovým dotazem Vám doporučuji se obrátit přímo na partnera, se kterým se již eventuálně budete moct konkrétně domluvit na možnostech prodloužení Vašeho pobytu. Kontaktovat jej můžete přes email reservation@richmond.cz či telefonicky +420 353 177 505. :-) A k Vašemu druhému dotazu, bohužel opravdu nikdo z nás není věštec, a tak Vám otevření hotelu v březnu v tuto chvíli opravdu zaručit nemůžeme. Nicméně, jeho znovuotevření se nyní plánuje ke dni 11.3.2021 s tím, že na aktuální situaci samozřejmě co nejdříve a operativně reagujeme, takže budete o jakékoliv změně kontaktován emailem. :-) Obrátit se samozřejmě kdykoliv můžete i přímo na naši zákaznickou podporu, kde Vám vždycky rádi pomůžeme.
Přeji krásný den,
Květoslava