Nácvik krizových situací na různých typech povrchů
Více než 37 tisíc řidičů proškolených právě zde
Dokonale a bezpečně poznáte reakce svého vozu
Když se to vezme kolem a kolem, kola musíte ovládat kolosálně.
Za volantem můžete odřídit stovky kilometrů, jenže ani to není
záruka, že svůj vůz dokonale zvládnete v krizových situacích. Stačí
námraza nebo nepřehledná situace na silnici – a průšvih je otázkou
sekundy. Doplňte si zkušenosti při nácviku krizových
situací se Školou smyku na moderním polygonu
v Brně!
Polygon Brno v areálu Masarykova okruhu je nejmodernějším
centrem bezpečné jízdy v Evropě. A spolupráce se zkušenými
školiteli je zárukou, že se opravdu něco naučíte. Od roku 2007 místní
lektoři proškolili více než 37 tisíc řidičů.
Dobré vědět: Většina nácviků probíhá na mokrém
povrchu, ale cvičení nijak nepoškozuje pneumatiky ani auto samotné.
Trénink je absolutně bezpečný pro řidiče, spolujezdce
i vozidlo.
Kurz Compact je určený pro všechny, kteří se chtějí
dokonale naučit základy bezpečné jízdy – naučíte se reakce auta na různých typech vozovky, krizové zastavení i funkce
bezpečnostních systémů. Pro zkušenější řidiče tu připravili kurz Gangster, při kterém si s autem vyzkoušíte
gangsterské otočky nebo projíždět zatáčky smykem s pomocí ruční brzdy.
Zjistíte, jak zastavuje auto na různých typech povrchů.
Pochopíte, proč je důležité mít správné pneumatiky.
Dokážete správně a efektivně v krizové situaci zastavit.
Naučíte se krizově vyhnout překážce při plném brzdění.
Vysvětlí vám, jak fungují základní a povinné bezpečnostní
systémy.
Teoretická příprava se věnuje základům správného
sezení, řízení, základní fyzice vozidla a vysvětluje již roky povinné
bezpečnostní systémy vozidla – airbagy, ABS a kontrolu trakce. Podrobně
rozebírá problematiku krizového brzdění, hybnosti vozidla a souvislosti
mezi rychlostí, reakční a brzdnou dráhou aut na různých typech
povrchů.
V praktické části si nacvičíte, jak zvládnout
základní krizové situace za volantem. Instruktor je s účastníky
v neustálém spojení prostřednictvím vysílačky. Tak dokáže přesněji
a efektivněji identifikovat zlozvyky a nesprávné postupy řidičů
v průběhu jednotlivých cviků. Ve vozidle může při praktické části
sedět i jedna doprovodná osoba, ale pouze na předním sedadle.